vineri, 2 noiembrie 2012

INSURGENT - In curand la noi!

   O ALEGERE DEVINE UN SACRIFICIU
UN SACRIFICIU DEVINE O PIERDERE
O PIERDERE DEVINE O POVARĂ
O POVARĂ DEVINE O BĂTĂLIE
O SINGURĂ ALEGERE TE POATE DISTRUGE
O tulburătoare poveste de iubire, plină de răsturnări de situaţie, cu decizii sfâşietoare şi dezvăluiri emoţionante ale naturii umane…
Într-un Chicago distopic, unde tinerii care au împlinit vârsta de şaisprezece ani sunt obligaţi să aleagă una dintre cele cinci facţiuni, căreia ar trebui să-i fie devotaţi pentru tot restul vieţii, Tris Prior continuă să-i salveze pe cei pe care îi iubeşte — şi pe ea însăşi —, în timp ce caută răspunsuri la întrebări sfâşietoare despre durere şi iertare, identitate şi loialitate, politică şi iubire.
Pentru Tris, ziua iniţierii ar fi trebuit să reprezinte o victorie şi să fie sărbătorită alături de cei din facţiunea aleasă; în schimb, ziua se sfârşeşte cu orori de nedescris. Războiul bate la uşă, în timp ce conflictele dintre facţiuni şi ideologii se extind cu repeziciune. Şi în vremuri de război, se formează tabere, se dezvăluie secrete, iar alegerile devin irevocabile şi dure. Transformată de propriile sale decizii, dar şi de durerea sufletească şi de sentimentul de vinovăţie, Tris trebuie să-şi accepte Divergenţa, chiar dacă nu ştie ce îi rezervă viitorul.

   Oh,eu vreau sa citesc Divergent si acum ca apare si Insurgent...pica exact la fix.Probabil ca o s-o lanseze de Craciun,nu?


8 comentarii:

  1. Doamne! Nu-mi vine sa cred! Inainte,cautam in fiecare zi pe blogul celor de la Leda sa vad daca nu apare Insurgent si puff,cum n-am mai cautat o saptamana a aparut <3
    Soarta...
    Autoarea e GENIALA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa se intampla mereu,trebuie sa nu mai verifici o zi ca sa se intample :))
      Uh,ma faci sa-mi doresc seria mai mult <3

      Ștergere
  2. Ai dreptate Anonim,e incredibila!:X Iubesc seria asta; primul volum -Divergent- n-am putut sa-l mai las din mana.
    ABia astept si filmul :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo,s-au apucat si de filmat? Trebuie sa fac rost de ea urgent ^.^

      Ștergere
  3. Oh, ce bine! Am zapacit adminul Leda cu Insurgent :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) Saracul Admin, zilnic e nevoit sa ne suporte obsesiile. De aia ii admir eu pe cei de la Leda: au rabdare cu noi :)

      Ștergere
  4. In sfarsiiiiiiit!!!!! Topai de cand am vazut stirea :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mee tooo. N-am citit-o inca, dar deja stiu ca e perfecta. E intuitia aia feminina =))

      Ștergere