sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Happy Birthday to....me! :))


Daaa,in sfarsit si ziua mea *si aici se aud chestiile alea din hartie in care se sufla la petreceri*. V-as face si voua cinste,dar am uitat sa fac poza la tort,sorry :)

Asaaa,stiti ce ma enerveaza cand oameni ma intreaba ce imi propun in anul care va urma?Eu nu vreau sa imi propun,eu vreau sa fac.Nu vreau sa zic ca voi castiga al 3 lea Razboi Mondial cand de fapt nici nu voi lua parte la el.Mai bine m-ar intreba ce am realizat in anul precedent,nop?

Imi pare rau ca scriu asa de tarziu,dar pana acum mama m-a plimbat peste tot:la pizza,la mall,etc.etc.

Am avut o zi buna,nitelus plictisitoare spre sfarsit,fiindca ceilalti s-au luat la vorba iar pe mine nu ma tenta nici o discutie.Acum,probabil mama o sa mai aiba putina treaba cu mine,deci....mai vorbim maine.




4 comentarii: