joi, 8 noiembrie 2012

Nu!Nu!Stop One Direction! + serialul The Selection


   Oh,da,ce armonie intre cuvintele de la titlu :)) 'Nu!Nu!Stop One Direction!' e spus cu toata furia si 'serialul The Selection' imi inchipui spus de unul din chinezoii aia care practica yoga si sunt prea calmi pentru niste oameni normali,pe fundalul unui gong :))

   Well,parca zici ca a dat gripa peste noapte, fratioare, pe la noi prin scoala >.< One Direction sus, One Direction jos, pentru Dumnezeu, au ajuns sa fredoneze pana si la baie X.X Ah,si cand imi aduc aminte si ca se mai trezesc unele si canta 'AAAAI AAIII SE EU TE PEEEEEEGO!' de-ti sparg timpanele,imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii ,aggghhh. De ce, Doamne, am tocmai eu soarta asta cruda???????????


   Si serialul dupa cartea Kierei Cass,The Selection:


,,În luna aprilie a acestui an, în America, la Editura HarperCollins s-a publicat romanul The Selection, de Kiera Cass, primul din trilogia cu acelaşi nume.
Intriga cărţii, pe scurt: Într-o societate distopică, America Singer, o tânără fără avere, este aleasă să participe într-o competiţie pentru a se căsători cu prinţul Maxon şi a ajunge regina unei naţiuni năpădite de atacuri rebele şi războaie. Desigur, lucrurile nu sunt atât de simple pe cât par, deoarece această competiţie, The Selection (Alegerea), nu este tocmai un vis pentru America, ci mai degrabă un coşmar, căci ar însemna distrugerea relaţiei sale cu Aspen, iubitul ei. Însă atunci când îl întâlneşte pe prinţul Maxon, America începe să pună sub semnul întrebării toate planurile ei – şi îşi dă seama că viaţa pe care şi-a imaginat-o dintotdeauna nu poate fi comparată cu un viitor pe care nu şi l-a închipuit vreodată.
 Desigur, cum mai bine de jumătate dintre cărţile publicate acolo vin la pachet cu drepturile de ecranizare (pe micile sau marile ecrane), The Selection nu face nicio excepţie. Astfel că distribuţia pentru episodul pilot (serialul nu a primit încă unda verde – acest lucru se petrece după ce conducerea televiziunii, în acest caz fiind vorba de CW, vizionează episodul pilot) a fost rapid realizată.
Elizabeth Craft şi Sarah Fain vor scrie scenariul şi vor fi producători executivi, iar Mark Piznarski (Gossip Girl şi The Lying Game) va regiza pilotul.''

   Eee,cum vi se pare?


12 comentarii:

  1. Oh,da,si pe mine ma obsedeaza obsedatii de One Direction >.<
    Ce naiba,nu mai exista si alte trupe pe lumea asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei,mie nu mi se par asa rai,dar n-am ajuns la obsedizme (nici nu stiu daca exista cuvantul asta :)) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa apara serialul The Selection :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa vad serialul Pilot, dar o sa mai avem de asteptat :(

      Ștergere
  4. Eu am citit cartea Kierrrei Cass si nu prea mi-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  5. Uuuuh, eu urasc One Direction din toata inima. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca un om normal <3 Poate nu e Terra asa de poluata cum credeam :)

      Ștergere
  6. Kierra Cass e cea mai tare <3

    RăspundețiȘtergere