luni, 5 noiembrie 2012

Nervi si tras mata de coada


   Ooook,m-am gandit sa va mai impart si voua din nervisorii mei sau....din orice altceva :))

   Azi n-am fost la scoala *oh,ceeee bine,macar nu a trebuit sa-i vad moaca profesoarei de romana* ,asa ca am lenenvit cat mi-a poftit inimioara ^.^ Apropo,nu stiu daca stiati,dar aveti intruchiparea lenii. Azi si ieri,bunica m-a repezit cu matura sa fac cate ceva :)) Sau,mai diplomat: Sunt experta sa trag mata de coada. Spun ca e mai diplomat,fiindca unii nu inteleg si o sa le dea ceva batai de cap,avand in vedere ca eu nici n-am pisica *ori as putea s-o imprumut pe a lui Cammie din cartile lui Ally Carter,Suzzie; pacat ca e invizibila si....inexistenta :))* - si sincer,nici eu nu stiam ce inseamna pana acum cateva saptamani :))

   Ooook,tocmai am trecut pe la Gandurile Tocilaresti ale lui Rose si Doamne,unele sunt atat de adevarate,incat imi vine sa sparg ecranul!

   Oh, si acum nervii mei inconsumabili; in primul rand,de ce naiba nu incep odata filmarile pentru AV? AU smintito asa de rau? In al doilea rand, filmarile de la City of Bones s-au incheiat de curand >>> Doamne,cand au reusit sa filmeze asa repede? Well,cred ca va inchipuitii ca nu de asta sunt nervoasa - imi vine sa sar in sus,dar SE LANSEAZA ABIA IN AUGUST 2013? Chiar incep sa cred ca vederea imi joaca feste >.<

   Oh,si iata o revelatie a mea: volumul 2 din toate seriile imi place cel mai putin. Adica,la Twilight s-a intamplat asa,la fel ca  si la Harry Potter,Casa Noptii,Oamenii Vazduhului Inalt etc. etc. Bine,nu zic ca se aplica chiar la toate,dar la majoritatea,da.De aceea nu am asteptari prea mari de la ele si raman uimita cand intalnesc o serie al carei volum cu numarul 2 chiar mi-a placut la fel ca celelalte. De aia mereu trag de timp pana sa ma apuc de ele : imi e frica de ce balauri am sa intalnesc p`acolo :))

    In fine,cred ca v-am impoiat destul capetele cu porcarioarele mele pe ziua de azi.


P.S.: Acum am pus si Follow by Email in bara din dreapta,la cererea unui cititor/cititoare ( nu mai stiu sigur ) .



9 comentarii:

  1. Daaa,si pe mine ma obsedeaza ca apare abia in 2013. LA JUMATATEA ANULUI.Poaaaate,la cererea fanilor o sa-l lanseze mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea cred,fiindca trebuie sa faca efectele speciale si toate alea,dar macar trailerul sa ni-l dea.
      Sunt putin dezamagita de cast la City of Bones * ca doar despre el vorbim*,fiindca nu mi-l pot inchipuii pe Campbell cu expresia plictisita a lui Jace <3

      Ștergere
  2. Daaaa,si mie mi se intampla la fel cu al 2 lea volum.Ar trebuii sa imi vezi fata cand descopar ceva mai 'stralucit' :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai citit Fetele Gallagher ? Mie mi-a placut la nebunie seria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit doar primul volum, celelalte 3 stau cuminti pe raft ^.^

      Ștergere
  4. Imi place imaginea cu baietelul si fetita si baloanele :X

    RăspundețiȘtergere