luni, 12 noiembrie 2012

Recenzie: Orasul Oaselor ~ Instrumente Mortale #1 de Cassandra Clare

   Doooamne, cand am pus mana pe cartea asta m-am simtit ca si cum as fii vomitat curcubee :))

   Prea multa actiune si prea buna! Dauneaza <3

   Adica hei, m-am trezit azi dimineata cand eram la toaleta ca ma gandeam cum arata un demon ravner :))

   In fine, puteti trece peste delirul meu si sa cititi de aici in-colo * cu toate ca nu garantez nimic sanatos*.

   Totul incepe cu o seara normala, in Pandemonium pentru Clary Fray si prietenul ei cel mai bun, Simon.*Wtf, de ce eram eu sigura ca Simon era indragostit de Clary inca de cand am dat peste numele lui? A fost o intuitie *. Numai ca Clary il vede pe blondul ala de care ne place noua *si ei, de altfel* cu un cutit.


,,-Iar ala e motoul nefilimilor-vanatorilor de umbre-acolo,pe soclu.

             -Si ce inseamna?
             -Inseamna” Vanatori de umbre: aratand mai bine in negru decat vaduvele vrajmasilor nostri din 1234.”
              -Jace…''


   De aici totul ia o intorsatura radicala - Clary descopera ca face parte din Lumea de Jos *cu toate ca nu-si doreste de loc asta*, mama ei e rapita si indusa intr-o coma magica si aaa.... descopera si ca adevaratul ei tata traieste, este diabolic, si cel de care se indragosteste este fratele ei. Ce familie unita!:))

,,Asta suna grozav, gandi Clary. Doar tu, sotia ta comatoasa, fiul tau socat de bombe si fiica ta care te uraste de moarte. Ca sa nu mai pomenim de faptul ca cei doi copiii ai tai s-ar putea sa fie indragostiti unul de altul. Asta da reuniune familiara perfecta.''

   Personajele sunt ataaaaaaaaaaat de grozaveeee! Ironiile lui Jace m-au lasat masca ^.^ Clary e mult mai curajoasa decat credeam! Izzy e exact asa cum credeam :))

,,-Nu comanda nici un fel de mancare de spiridus.Au tendinta sa-i faca pe oameni putin ticniti.In clipa asta molfai o placinta cu prune de-a spiridusilor,iar in urmatoarea clipa alergi dezbracata pe Madison Avenue,cu antene pe cap.Nu ca asta mi s-ar fi intamplat vreodata mie,adauga el grabit.''

,,-Mai tii minte cand eram la hotel si tu ai promis ca ,daca scapam cu viata,te vei imbraca in halat de sora medicala si ma vei spala cu buretele?
             -Drept sa-ti spun,cred ca ai inteles tu gresit,zise Clary.Simon a fost cel care ti-a promis spalatul cu buretele.
             -De indata ce ma pun pe picioare,frumosule.
             -Stiam eu c-ar fi trebuit sa te lasam sobolan ,zise Jace.''

   Cititi-o! Va oblig daca e nevoie! :))

10 comentarii:

  1. Draguță recenzie! :) Începutul e fenomenal! =))
    Mă așteaptă în bibliotecă de ceva vreme.. dar nu m-am îndurat să mă apuc de ea! Poate după ce termin Jane Eyre!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca voiam sa vad ce blog awesome ai (da, stiam ca o sa fie awsome.. si de ce Trompi nu l-am cautat mai devreme?!) o sa las primul meu comment la aceasta recenzie iubibla spunand: Jaaaacee! Si da, si eu stiam ca Simon e indragostit de Clary din prima :) Izzy e geniala, o ador si Jace.... mai trebuie sa spun ceva? SI actiunea cartii e asa buna si nu incetineste si e absolut uluitoare :D si mata aia neagra se tot holbeaza la mine :)) Miaaauuu :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii <3
      No, nu mai trebuie sa spui nimic, se intelege de la sine :))
      Mie imi plac matele :)

      Ștergere
  3. Uh, pe mine vizita la Dumort m-a cam bagat in sperieti....atatea fete albe....uhh

    RăspundețiȘtergere
  4. Caaaand o sa apara filmul asta???? Disper deja -> august X.X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiiu, nici 2012 nu-i si sunt foarte aproape sa incep sa numar zilele :))

      Ștergere
  5. frumoasa recenzie...

    RăspundețiȘtergere