miercuri, 14 noiembrie 2012

Criza de ras



Oooook Rose, mi-a ajuns, n-am sa-ti mai cer niciodata din optimismul tau! Acum, la 11 fara un sfert m-a apucat asa o pofta de ras cum n-am mai avut de multa vreme.

Dupa cum observati, noul tag e ''Rose e o vrajitoare optimista''. Inca imi vine sa rad si habar n-am de ce. Frati-miu mi-a fript o tableta in cap, dar asta nu m-a facut decat sa rad mai tare :)) 
Mama isi face cruce; tata incearca sa ma potoleasca; iar eu? Eu ma calmez cum stiu mai bine: imi descarc porcarioarele aici. Probabil din cauza euforiei asteia imi inchipui ca creierul meu e un stick, iar calculatorul un fisier din`ala si se transfera de pe stick pe fisier :))

E chiar culmea ca ieri i-am zis lui Rose sa-mi dea din optimism, dar nici chiar asa fato! Nu-l mai pot duce :)) *apropo, daca tot nu anula efectul inca, ca maine e posibil sa ma asculte la Bio si na...mai amana pana maine:))*

Imi vine sa rad fiindca inainte am ras fara sa stiu de ce si inainte de asta am ras din cauza ca nu stiam de ce am ras inainte si inainte de aia si umm, nici eu nu mai inteleg :))

Nu ca am luat-o razna? :))

Uh, si ce tag-uri interesante am pus :))


14 comentarii:

  1. Si pe mine m-a apucat asa acum 2 saptamani, numai ca mie mi-a turnat o colega apa in cap si a inceput si ea sa rada si cei din jurul nostru si aham... mi-am continuat tirada rasului pentru inca 15 minute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) uh, bine ca nu era vreun furtun prin zona ca aia eram...

      Ștergere
  2. Hei, sa vezi cum e sa te apuce inainte sa inceapa o piesa de teatru. Stai frumusel in scaunu tau cand incepe... si se stiing luminile si tu nu te poti abtine.. si vine actorul principal si te face sa razi prin simpla lui existenta. Si te priveste ca pe o nebuna si tu =)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))) Pe mine ma amuza ca aaa... habar n-am;pur si simplu imi venea sa rad datorita propriei mele prostii :))
      Eeee, am avut o intuitie aseara: m-a apucat rasu` si optimismu` ieri si azi s-a pus trailerul de la City of Bones. =))

      Ștergere
  3. Mi-e nu mi s-a intamplat, dar am fost in jurul unor persoane carora da si m-am molipsit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce îmi place noul tag =))) Chiar aşa, măă, vrăjitoare? :)) Pe mine mă apucă exact în momentele în care ştiu foarte bine că ar trebui să tac. Ca atunci când e o linişte înmormântală în clasă după ce profa tocmai a ţipat ca naiba şi pur şi simplu liniştea aia mi se pare amuzantă :)) Yaa, mă bucur că ai primit-o :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se intampla la fel! :)) Azi diriga a tipat la noi de unii se tineau de urechi, iar eu pufneam in ras :)) Pur si simplu, sunt atat de rare linistile alea mormantale ca nu ma pot abtine :D

      Ștergere
  5. Mie mi s-a intamplat in excursie =)) Se holbau toti la mine de parca eram un extraterestru O.O

    RăspundețiȘtergere
  6. Uh, si nu ti s-a spart tableta? =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Noroc ca te-a apucat acasa.... ca eu eram la baie la scoala si am inceput sa rad =))

    RăspundețiȘtergere