duminică, 25 noiembrie 2012

Palavrageala si ...taclale?



   Încep să cred că starea asta e permanentă. Sunt la fel de optimistă ca acum 3-4 zile, când a început toată euforia asta.

    Adică, mi-am luat un 10 la Franceză doar fiindcă am făcut niște mâzgăleli la temă și profa vrea să mă publice în nu știu ce revistă; nu am teme deloc pentru mâine și am ajuns deja la pagina 155 din Bloodlines *mdea, are vreo 458, dar asta nu contează :))*

    Am descoperit că Emy s-a gândit să posteze din nou și că vreau ca Christian s-o sărute naiba pe Claire o dată - mă disperă și pe mine băiatul ăsta :)) *și da, știu că face ce vrea mușchiul meu*

    Btw, ce mișto e ca toți să facă ce vrei tu :)) Cam asta a fost motivația mea la început ca să scriu - ca să fie cum vreau eu :))

    Și wtf, de ce nu m-a anunțat nimeni că nu am făcut încă recenzia la Orașul de Sticlă? Jaaace :3

    Încă vegetez dacă să mă apuc sau nu de Battle of Crushes. Adică, în primul rând 7 cruschuri se bat încă în mintea mea și în al doi lea, nu mă simt în stare. Sorry, girls :(


18 comentarii:

  1. Ow, de ce nu te simţi în stare? :3 Eu sunt sigură că ai face o postare asăm, dar cum vrei tu, acum :)
    Doamnee, când văd numele Bloodlines scris undeva, nu mai gândesc raţional :)) Vreau să apară mai repedee :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ai citit Vestige in engleza, deci poti sa te apuci si de Bloodlines, dâââââ :) Daca vrei iti dau eu ebook-ul.
      Si eu vreau, ca sa ma scuteasca de tot chinul x.x

      Ștergere
  2. Ca si rose... MOOR - I WANT BLOODLINES NOW! :>
    Vreau si eu optimism! macar pana dau teza la romana! :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti dau ca nu stiu care sunt efectele secundare - ai vazut ce mi s-a intamplat mie cu Rose ::))
      Meeee tooo:)

      Ștergere
  3. Ooo, deci curand recenzia Orasul Oaselor?

    RăspundețiȘtergere
  4. Băftoaso! Tocmai în perioada tezelor ești tu optimistă >.<

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu m-am inscris la Battle of Crushes, sunt super-ocupata cu tezele :S

    RăspundețiȘtergere
  6. Bloooooodlineeees <3 I need the review NOW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bloooooodlines <3 Eu citesc The Golden Lily acum

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau sa ma apuc de ceva pe wattpad dar nu stiu ce...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand iti vine ideea sa-mi dai si mie linkul cu povestea :)

      Ștergere