luni, 19 noiembrie 2012

Aiureli a la Wattpad si idei venite din locuri aaa... dubioase :))

   Cred ca v-ati prins ca gadget-ul din dreapta nu zace acolo de merisoare parfumate :)) Ma gandeam ca, daca tot am butonasul ala dragut de atata vreme, sa anunt si ''oficial''.

    Wattpad-ul e nevoit sa suporte o singura aiureala de-a mea: Experimentul Wing (click pentru a citi).

(am schimbat coperta de curand, dââââ ^.^ )


   Aveam prea multe in capatana mea bleaga pe vremea cand am creat povestea -am scris doar descrierea apoi am lasat-o in paragina- si toate despre ingeri, fiindca disperasem in perioada aia: Altfel de Ingeri *n-am citit-o, doar titlul m-a zapacit asa....din priviri :))* , Ingerul Noptii si inca enspe mii de alte chestii.

   Dar acum o saptamana am ajuns la limita, de cand cu Raziel al Cassandrei Clare si am amestecat toate chestiile paranormale pe care le stiam + niste aripioare ^.^

   E vorba de Claire Thomas, care implineste 17 ani, adica varsta cand aprofundeaza intradevar ce e aia sa fii inger -> Sociologia Cerului, Treptele Importantei *nu va stresati, nu le-am adaugat inca:))* si alte inventii de ale mele.

   Fiecare inger e specializat intr-un element -apa, aer, pamant sau foc- si poate alege daca e de partea Binelui sau Raului. Claire a noastra e specializata in pamant si a ales binele, of course :) Pica in camera cu un mic dracusor pe nume Lily *specializata in foc* si trebuie sa-i suporte debitatiile lui nenea tipul Christian. Oooo, si mai trebuie si sa stea in drepti in fata lui Trunchbull - Godzilla reincarnata, nu alta:)) *doar de aia a fost Comandant Suprem al Armatei Scotiene, nooo?:))*


   Deci vedeti si voi ce inventii se perindeaza prin sfecla mea. N-o sa ma credeti, dar sursa mea de inspiratie e tocmai mmm....cum sa spun, cum sa nu spun...WC-ul :D Prima oara cand m-am gandit sa postez inventia asta pe Wattpad a fost cand eram stricata la burta si naa...ma plictiseam si eu :D Nu va simtiti insultati, nononono, eu sunt doar sincera cu voi :)

P.S.: Am sters cealalta poveste; era aiurea in comparatie cu asta si ajunsese chiar banala.


15 comentarii:

  1. Dadusem peste povestioara ta odata, dar nu stiam ca e a ta <33 Si nu stiu de ce nu vazusem butonasul din dreapta inainte :)) O sa arunc o privire acusica ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place povestea ta...e suprba:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe WC? =)) Inspirata idee pentru poveste felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ma apuc sa o citesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa idee,cred ca am sa scriu si eu ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Haa! Ma dau inteligenta! Eu am citit-o si te-am batut cu sucitorul la cap sa mai scrii :)) Sa mai scrii, apropo :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, scriu scriu nu-ti face griji. Nu stiu cum poti sa tii pasul cu toate debitatiile mele pe care le arunc printre randuri :)

      Ștergere