miercuri, 21 noiembrie 2012

Azi sunt optimistaaaa!


   Daaaa, azi am făcut o grămadă de lucruri importante. Am simțit că ziua asta (21.11.2012) e specială, trebuie să rămână în istorie pentru mine :)) Adică, hei, nici măcar nu m-a mai plictisit lecția despre eul liric pe care ne-a predat-o profa de Română - și da, asta chiar e o Premieră Mondială.
 
   Mi-a fost frică sau am fost prea timidă *hi,hi* sau mi-a fost prea lene ca să fac unele lucruri, așa că azi mi-am luat inima în dinți și cu capul înainte, marș! :))
 
   Toate mi-au mers extraordinar de bine. Adică hei, până și ascultarea la Istorie a fost un succes și profu' are un talent deosebit de a-mi pune 7 - azi am luat 9 :D
 
Mă miră cât de multe lucruri am putut să schimb azi și la cât de multe am putut să excelez. Parcă n-aș fi eu :)) 


P.S.: Curand recenzia cartii Pe cuvant de Spioana de Ally Carter - m-am apucat de ea acum 2 zile, dar nu mi-a permis timpul sa citesc mai repede :(

Sper ca ati avut/ veti avea si voi o zi la fel de buna ca a mea :)

15 comentarii:

  1. Sper sa am si eu o zi la fel de buna ca a ta maine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca s-ar transmite veselia asta prin calculatoare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept recenzia la pe cuvant de spioana...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa fiu si asa optimista cand sunt ascultata la istorie :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, ce zi plina :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu-ti cer din optimism ca am vazut ce s-a intamplat cu Rose deci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faci:)) Nu se stie ce efecte secundare pot aparea :))

      Ștergere
  7. Oh, vreau si eu o zi din-astaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca s-ar transmite prin calculatoare... ce bine ar fii :))

      Ștergere
  8. Uh, ce stare ciudata ;))

    RăspundețiȘtergere