vineri, 23 noiembrie 2012

Leapsa celor 7 secrete, mfwahamfwa


    Ok, păi Rose e cam uituca - și hei, mă simt bine să aflu că nu sunt singura pe altă planetă :)) -> a uitat să-și ia și premiul <3
 
 ,,Și cam atâtica despre mine, acum ar trebui să nominalizez 15 bloggeri pentru premiu și leapșa, însă eu vreau să schimb regula, în sensul că premiul îl ofer tuturor cel care mă citesc, iar leapșa, ei bine, sunteți invitații mei să lăsați într-un comentariu 7 secrete ale voastre. Abia aștept să le citesc.'' :




    Azi am fost tareee aiurită - dar poveștile nemuritoare după :)) 
  
 1. Îmi place să miros cărțile după ce le cumpăr.
 Wtf, cui nu-i place? Pur și simplu...mirosul ăla de hârtie și tuș siii poate un pic de Dimitri sau Jace...cine știe :)) 
  
 2. Sunt un uragan când vine vorba de ordine. 
Eu și ordinea suntem ca 2 poli identici de la 2 magneți - n-o să ne întâlnim niciodată :)) A fost respingere la prima vedere, frățioare >.< Singurul loc aranjat din toată camera mea e bibloteca - e la dungă :)) Va dați seama de contrast... 
  
 3. Iuuubesc părul roșcat.
 God, nu mă întrebați de ce, dar aproape toate personajele mele principale sunt roșcate și ăăă.... mai sunt, deasemenea, și în coșul de gunoi :)) Claire e singura mea blonzaciune și ăăă... e singura care a reușit să-i supraviețuiască lui Mr.Coș de Gunoi. 
  
 4. După baie, arăt că Michael Jackson. 
Daaaa, sunt albă *mai ceva ca brânza, ce naiba x.x ? - singurii care sunt rozalii sunt obrajii <3* și părul pare negru, puțin ondulat și subțire, îmi cade peste fața decolorată ca de mort... Dar știți că normal, Michael a fost unul dintre americanii cu aa....pielea colorată :)) Știți, genul ăla cu părul exagerat de umflat? Cam aia sunt eu a 2 a zi după baie. Părul îmi stă mai ceva ca o căpiță de fân umflată cu pompa >.< 
  
 5. Îmi place brânza feeta. 
Uh, am auzit că n-are deloc sare - parcă are gust și mai bun :)) 
  
 6. La mine nu prinde bronzul. 
Vâra trecută *2011* am fost la plajă zilnic și tot albă am rămas >.< 
  
 7. Nu-mi plac fructele de mare. 
Am obiceiul de a pune furculițele cu care tata și fratele meu au mâncat fructe de mare de-o parte :)) Îmi și închipui cum se mișcă caracatițele alea....ihhh. 



    Now, basmele de adormit copii: De când am scris postul ăla cu optimism, simt într-una starea aia de euforie :)) Numai că acum sunt mult mai uituca. Presupun că e unul din efectele secundare ale vrăjii pe care a aruncat-o Rose asupra mea :)) 

  
    Mă gândesc serios să termin Bloodlines :)) Adică, e foarte greu de citit - e în engleză. Am zăpăcit google translateu`, săracu` de el :)) Dar Adrian și încăpățânarea aia a lui Sydeney mă înțeapă pe șira spinării. Vaaai, cum să mă învingă pe mine o carte??? x.x 
  
   De dimineață, cum m-am trezit și toate alea, am avut ora de sport - toate bune, până când ne-am găsit noi să ne jucăm Ceasul cu coarda. Adică unul dintre noi stă în mijloc și rotește coardă -și pe el odată cu ea, logic:))-, iar restul trebuie să sară ca să se ferească *dăm doar la picioare, și astfel sărim toate odată coarda, practic*. 
   Numai că una dintre colegele mele face exact ca o diavoliță :))  Dă din bici ca diavolii ăia de pe net înainte să înceapă cu o expresie d`aia drăcească și când începe să dea, păi aia ești, muică :)) Dă atât de tare, că am vânătăi în jurul gleznelor - daaa, prin adidași :)) Și când încerci să fugi te apucă de o mână și te trage înapoi - exact ca în filmulețele în care se presupune că te trage înapoi în iad; și nu e mare diferență cu ea acolo, sincer :)) 

  

17 comentarii:

  1. Si mie imi place sa le miroooos

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici la mine nu prinde bronzul >.<

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant! :> Tre sa fac si eu leapsa asta neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi plac fructele de mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noi jucam Ceasul, si eu am vanatai :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place branza feeta <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ne anunti si pe noi cand termini Bloodlines :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Haa, miros de carte noua! Better than any other smell :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeeep<3 Cartile mele Harry Potter inca mai miros,cu toate ca le-am citit de cel putin 5 ori fiecare :)) Iar ale Cassandrei duhnesc <3 Asta e heroina mea :))

      Ștergere
  9. Yaa, mercic pentru premiu <3 Eu tocmai intrasem pe blog să te anunţ c-ai primit leapşa :))
    #2 La fel. De aia nu vrea nimeni să stea în cameră cu mine in tabără :)) #3 Şi eeu <3 De aia am făcut-o pe Grace roşcată :> #4 Eu aşa arăt dupa ce mă usuc cu foehnul :)) Creţăreală, te urăăăsc! x.x #6 Nici la mine. Lucky me, nici nu-mi place bronzul :) Uneori mi se înroşeşte pielea. Atât.
    Fan brănză feeta >:D< Şi ultima imagine e aşaa dulce :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut de ceva vreme, dar imi era prea lene ca s-o faca asa caaaaa....
      #2 :)) Mama ma cearta mereu; dar raman aceeasi de fiecare data :D
      #3 Mie mi-a fost prea lene sa caut o poza cu cineva roscat ca s-o fac pe Claire asa si Avril mi-a venit in cap :)
      #4 x.x
      #6 Nici mie. Prefer sa fiu alba ca o fantoma decat neagra ca americanii >.< Nu prea am incredere in negrii, imi ia mai mult sa ma acomodez cu ei :))

      Ștergere