duminică, 18 noiembrie 2012

Recenzie: Orasul de Cenusa ~ Instrumene Mortale #2 de Cassaandra Clare

   God, cum se face ca in toate volumele cu numarul 2 personajele sunt despartite? Crescendo, Twilight, Vampirii din Morganville, Oamenii Vazduhului Inalt, etc. Ah, si cand te gandesti ca numai in Jocurile Foamei autoarea i-a lipit unul de altul :|

   In primul volum, totu-i numai lapte si miere - pana ce i se suie piticii lui Valentine si na, trebuie sa faca si omu`  ceva de plictiseala.

   Ma enerveaza Simon la culme - se tine ca scaiul dupa Clary >.< Fata ti-a zis clar ca asa si invers si wtf, ai vazut si tu ca-l iubeste pe Jace. Isabelle are acelasi anti-talent culinar ca in primul volum :)) ; Alec tot mai ramane prizonierul lui Magnus din cand-in-cand ca sa-l lase pe Jace in libertate si ei, Jace e... Jace :))


 ,,-Aproape disparuta,zise el,cu vocea tremurand de manie,nu e DESTUL DE DISPARUTA.
-Inteleg,zise Jace.Va trebui sa schimb referinta din dreptul lor in cartea demonologiei si in loc de “aproape disparuta” sa scriu “nu destul de disparuta pentru Alec; el prefera ca monstrii lui sa fie cu totul si cu totul disparuti”. Asta o sa te faca fericit?''
-Alec & Jace


   Dupa ce blondul asta e aruncat in inchisoare *ah, Valentine, nu vrei sa stii ce-i in mintea mea :))*, Magnus da cu un pic de sclipici pe Inchizitoare, un *puf*, un *paf* si Abracadabra - o convinge sa-l lase pe Jace in grija lui :))


,,-N-am stiut ca-l aduci si pe mundan.
-Asta-mi place mie la voi,zise Simon.Intotdeauna ma faceti sa ma simt atat de bine-venit.
-Am venit sa-l vedem pe Jace,zise Clary.E bine?
-Nu stiu,zise Magnus.Asa face el de obicei,zace pe podea fara sa miste?''


   Ok, dupa aceea Valentine da dezlegare la demoni pe vasul lui si aaa...vedeti voi mai incolo ca stric tot suspansul cu gura mea mare :))


17 comentarii:

  1. Ah, fir-ai sa fii, Valentine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteapta numai sa vezi volumul trei! O sa iti vina sa-l dai de pamant si apoi sa nu te mai desparti de el :)
    P.S.: Foarte fain blog-ul! Acum te descopar si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Am citit deja volumul 3, chiar daca nu i-am facut recenzie inca :D

      Ștergere
  3. Acum citesc si eu Orasul Oaselor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa-mi vina coletuuul cu Im, nu mai am rabdare >.<

    RăspundețiȘtergere
  5. Piei, Valentine, piei, piei >.<
    Paai, pana aici am ajuns si eu cu lectura. Trebuie sa astept pana anul viitor sa citesc volumul 3 *sad face*, si cine stie cand apare 4.
    In fine, Jaaaace <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curand si recenzia volumului 3 :)
      De ce pana la anuuuuu`???? *puppy eyes* Lui Jace o sa-i fie dooor de tine >.<
      Daaaaa Jaaaaaaaace <333

      Ștergere
    2. Am multe carti de citit *sad face*. Scoala asta ma omoara x.x
      Uh, si mie o sa-mi fie dor de Jace < / 3 Macar am un trailer de privit pana atunci :>

      Ștergere
  6. Dezlegare la demoni? =))
    Super recenie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vero.... esti asa nebuna (in sensul bun!) Cam descrii sentimentele mele exacte... plus un Alec este idiot! Niciodata nu mi-a placut de el :| Oricum... sa citesti si "Ingerul mecanic" si "Printul mecanic" sa vezi... inima ta va fi franta :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, presimt deja ca Will va fi o dulceata <3
      Nooo, mie nu mi s-a parut ca Alec e idiot, ba chiar mi s-a parut ca e si un pic simpatic, doar ca autoarea nu-i da asa mare importanta ca lui Isabelle.
      Si mmmm, mi s-a mai spus ca sunt nebuna, dar repet: eu nu am afirmat niciodata ca sunt sanatoasa =))

      Ștergere