miercuri, 31 octombrie 2012

Buuuuhuuu - Halloween + Concurs RLC


Muah-ha-ha-ha,Trick or Treat!
Azi e halloween si ma gandeam sa modific aspectul si toate cele,dar nu prea am chef,plus ca o sa-mi fie lene dupa sa le fac la loc :) 
Tipic.

    Asaaaa,vreau sa va zic despre unele obiceiuri si traditiii ale oamenilor de Halloween:

Obiceiuri:

1.Coelcerth - familiile aprind un foc mare si pun pietre in mijloc cu numele lor pe ele. Persoanele a caror piatra lipseste in dimineata urmatoare se spune ca vor muri in anul ce va urma.
*uhh,ce sumbru*

2.Yr Hwch Ddu Gwta - legenda spune ca un spirit de temut numit Yr Hwch Ddu Gwta a luat forma unei scroafe fara coada si a strabatut toata tara impreuna cu o femeie fara cap.
*o scroafa fara coada,serios?:))*

3.Eiddiorwg Dalen - se spune ca frunze de iedera lasate pe pamant pot da puterea de a vedea fantome.Pentru a-si visa viitorul, un baiat tanar trebuie sa taie 10 frunze de iedera, sa arunce una si sa-si puna restul sub perna inainte de a adormi. O tanara fata trebuie sa ia un trandafir salbatic, sa-l taie in liniste si sa-l puna sub perna.

4.Teiliwr - In Glamorgan, croitorii erau asociati cu vrajitorii. Se presupunea ca ei posedau puteri sa vrajeasca pe oricine.
*Croitorii?Asta-i culmea...Saracii croitori,ar trebuii sa ia un ac si sa l-il bage in fund celor care le zic vrajitori :))*



Superstitii:



Daca la origini, Halloweenul era un festival al celtilor, ce credeau ca in fiecare an la 1 noiembrie spiritele mortilor coboara pe pamant pentru a-i vizita pe cei dragi, acum sarbatoarea tuturor sfintilor a capatat conotatii nebanuite. De altfel, o alta legenda cunoscuta atribuita acestei date este si cea a irlandezului Jack, cel care a reusit sa pacaleasca diavolul in timpul vietii. Ajuns la judecata de apoi, nu i-a fost permisa nici intrarea in rai, dar nici in iad. Se spune ca, de atunci, el rataceste prin lume cu un felinar facut dintr-o gulie scobita in care tine un taciune, incercand sa pacaleasca spiritele rele si sa isi castige astfel biletul in rai. 


Iata si un concurs pe Ratacitori in lumea cartilor: Aici.

Si iata o mlodie,mie se pare cea mai potrivita pentru Halloween - Avril Lavigne ~ Wonderland:




2 comentarii:

  1. Eu mi-am petrecut Halloween-ul la Brasov >> Si uitasem ca e Halloween,abia apoi am vazut dovleceii la casa la bunica :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am uitat,numai ca eu eram acasa si am vazut pe bloguri 'Happy Haloween' :))

      Ștergere