miercuri, 17 octombrie 2012

Recenzie: Limitele Spiritului ~Academia Vampirilor #5 de Richelle Mead

  Oh,Lissa,ce ne-am face noi fara tine?:X

  Ooook.Rose a fost extraordinara la testele pentru gardieni! Si,hei,dupa o evadare periculoasa si vorbitul cu cineva pe jumatate nebun,nu stiu ce ti s-ar mai parea anormal.

  Deci,dupa ce Rose il ajuta pe Victor sa evadeze -poveste lunga-,gasesc metoda de a transforma strigoi inapoi in ceea ce au fost *cred ca v-ati dat seama,datorita titlului*.Dupa o luuuuunga vanatoare si o vizita in Vegas *da,stiu,pare complet nepotrivit,dar e de o importanta ''vitala''*,Dimitri isi face in sfarsit aparitia si BAM.
    Si de aici incepe partea mai aiurea:el se simte vinovat pentru ce le-a facut oamenilor si mai ales lui Rose.Asa ca lasa replicile Zen pentru mai tarziu si incepe sa vegeteze ca o baba careia nu i se mai difuzeaza telenovela preferata.Si concluzia? ''Sunt vinovat,am distrus vieti,nu merit sa traiesc,aaaa!''

    Dar in timpul asta o si raneste pe Rose,fiindca o evita.Apoi ea intra la racoare pentru asasinarea in stil mare a reginei Tatiana.

Stiu,deloc un happy-end pentru volumul asta.

    Relatia dintre Christian si Lissa e distanta >.< Se cearta ca doi copii mici. Pe coperta cred ca sunt Adrian si Rose... dar ea nu e blonda!? Plus ca e diferita de cea de pe coperta primului volum....

Un citat:


Aaaasa,voi ce mai cititi?Eu am trecut printr-un soc serios cand am descoperit criminalul adevarat *volumul urmator* si,ca sa iau o pauza de la vampirizme *ce ciudat,rimeaza cu cizme* m-am apucat de Naluca si Naucul de Stacey Kade .Apoi,am sa bantui Vampirii din Morganville,muah ha ha ha!


9 comentarii:

  1. Instrumente mortale, Instrumente mortale! T.T
    Volumul ăsta a fost genial. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca deloc happy end :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place de Adrian mai mult <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred că pe copertă sunt Lissa și Christian. :-?
    Adică, ăia de fapt nu se sărută. Zic și eu...
    Că doar Rose nu e blondă. Oricum, chiar dacă n-a avut happy end, volumul ăsta a fost vital pentru scrierea volumului următor, chiar și cu neacceptarea lui Dimitri și.. uhh, iar scriu romane. ._. În fine. Carte genială. Serie genială. Scriitoare genială.

    RăspundețiȘtergere