joi, 18 octombrie 2012

Noutati!

Oook,m-am gandit sa-mi fac intrarea in scena cu niste noutati.Incepem cu:



Vampirul din mine este gata să iasă la suprafaţă…


VISĂTOAREA, Cartea a doua din seria EVERNIGHT de Claudia Gray

Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight.
Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.
Odată ce am început să citesc EVERNIGHT, n-am mai putut-o lăsa din mână. De-abia aştept volumul următor din seria Claudiei Gray!” L.J. Smith, autoarea serieiJurnalele Vampirilor, bestseller New York Times
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.claudiagray.com
Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă. Preţul de listă este 39,90 lei, iar la precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

Aparitie: 13 noiembrie 2012 ->numai 10 zile de la ziua meaaaaa

Cand esti frumos,totul e perfect ... gresit!


FRUMOSII (URATII #2 ) de Scott Westerfeld 

NOMINALIZAT DE AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION LA TITLUL DE CEL MAI BUN ROMAN PENTRU ADOLESCENŢI ÎN 2006
TOTUL ESTE PERFECT! PERFECT... GREŞIT!
Ce se-ntâmplă când perfecţiunea nu este de-ajuns?
În sfârşit, Tally este frumoasă. Şi are tot ceea ce şi-a dorit vreodată! Arată perfect, are haine splendide, iubitul ei este teribil de sexy, iar în noua lume din care face parte acum ea a devenit un personaj cât se poate de popular. Dar, dincolo de distracţie – petreceri nonstop, libertate totală –, are sentimentul confuz şi sâcâitor că totuşi ceva nu este în regulă. Ceva important! La un moment dat, din trecutul ei de urâtă, soseşte o scrisoare. Citind-o, îşi aduce aminte ce este greşit în viaţa frumoşilor şi, brusc, pentru ea distracţia se termină. Din acea clipă, Tally se confruntă cu o alegere dificilă: să facă efortul de a uita tot ce a aflat sau să lupte pentru propria-i viaţă – pentru că autorităţile nu au de gând să-i ierte pe cei care deţin anumite informaţii...

Aparitie: 18 octombrie 2012 (azi)


   Acum ca v-am aratat si ultimele chestii nou aparute,vreau sa va zic cum era azi sa daram blocul :))M-am uitat in calendar si PUF,de maine in 2 saptamani fix e ziua meeaaaaa <3 Nu ca-i o veste buna? *pentru mine cel putin* Sunt cea mai mica din clasa -cu exceptia unui baiat,dar e atat de mic,incat nu se pune la socoteala:)) -.Nu vreau sa cresc,fiindca responsabilitatile se sporesc si eu vreau sa fiu in continuare copil -avand in vedere ca am colege care sunt cu un an fara 2 luni mai mari ca mine si au avut mai mult timp de joaca pana sa intre la scoala,fir-ar sa fie.Si,oh,zilele alea Instrumente Mortale o sa imi ranjeasca de pe raft <33333 Si cred ca si Fetele Gallagher *Doamne,cat imi doresc seriile astea*
Ieri am terminat Naluca si Naucul si acum *abia acum* ma apuc de Casa de Sticla - test la engleza maine,am avut de recapitulat.


2 comentarii:

  1. Daaa, Evernight <33 In sfarsit <3 Nu-mi place coperta, daar sper sa fie mai bun decat primul volum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram...am sa caut niste recenzii acum sa vad si eu :)

      Ștergere