joi, 19 iulie 2012

Recenzie:Lance si Lumina ~ Oamenii Vazduhului Inalt #2

   Ok,pot spune ca din toata colectia,cartea asta m-a enervat cel mai tare.Adica hei,Nugua primeste Mana Purpurie si cauta dragonii ca sa se vindece si sa ramana cu ei,iar Niccolo cauta cai verzi pe pereti *in traducere: pe Copila Lunii*.

   Sincer,la duel,Copila Lunii ,mi se parea o fata ca lumea,dar dupa am aflat partile diabolice din ea.Deci fata aia(Nugua) se chinuie sa traiasca,si tu cauti un om dintre atatea milioane de pe Terra + chiar daca toata lumea ii spune lui Niccolo ca dragostea pentru Copila Lunii e falsa,el ramane tot la parerea lui.Recunosc,si eu sunt incapatanata,dar nici chiar asa.

   Partile in care autorul se concentreaza pe Alessia ma enerveaza.Poate din cauza faptului ca ea descopera lucruri pe care le stiam deja,adica lucruri pe care le descopera Nugua si Niccolo sau poate din cauza ca e nitelus enervanta.

   De asemenea au fost multe parti despre Niccolo,care nu facea mai nimic,iar Nugua ,care era la un pas de moarte,si povestea era mai palpitanta,dadea mai putine parti >.<

   NU e una dintre acele carti de care nu te poti despartii.

♥♥ din 5

Fragment:
       ,,Cocorul o facea sa simta ca se afla pe maini bune.
         Ultima data cand se simtise atat de protejata fusese cand Yaozi o luase sub obladuirea lui,ca pe cea  mai tanara si cea mai mica membra a clanului dragonilor.
         -Nu vreau sa fiu niciodata fara voi,ii raspunsese lui Yaozi.
         -Nici nu trebuie,ii raspunse Yaozi.
         Dar Yaozi si clanul lui disparusera.O viata intreaga avusese grija de ea si uite ca acum era singura.Era singura si murea.''(e vorba de Nugua)

Pariu:6/20


2 comentarii:

  1. hm..mie imi place coperta, despre continut nu-m pot da cu parerea deoarece nu am citit-o pana in acest moment ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dat peste ea -la propriu- intr-o librarie si mi-am zis sa incerc.Nu e asa cunoscuta seria :)

      Ștergere