miercuri, 18 iulie 2012

Concurs-Vampiri Sudului in editie de buzunar

    Hey!Stiu ca am devenit foarte lenesa,nu am mai posat de cateva zile.Azi vreau sa va spun despre un concurs care se desfasoara intre 1 iulie si 24 iulie,la care puteti castiga una dintre cele 3 pachete Vampiri Sudului in editie de buzunar .Ce-ar fi sa va infigeti si voi coltii in aceasta colectie plina de suspans si fantasy?Trebuie sa intrati pe: http://blogulcolectionarului.net/2012/07/concurs-3-pachete-vampirii-sudului-in-editie-de-buzunar/#more-13887 sau pe http://www.konkurs.ro/concurs/Castiga-3-pachete-Vampirii-Sudului-in-editie-de-buzunar-23931.html .Acolo aveti toate informatiile necesare pentru a participa.Bafta!








4 comentarii:

  1. M-am înscris şi eu :) Succes!
    Cum mai merge cu pariul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Relativ,bine.Tu cate ai deja?Acum am sa vad si eu cate am.

      Ștergere
    2. Eu am 11 până acum, dar mai trebuie să pun 3 recenzii. Tu? :)

      Ștergere
    3. Vreo 5...nu stiu,am ramas in urma.Recuperez eu cumva

      Ștergere