joi, 19 iulie 2012

Premiu si leapsa

     Hey :) Am primit Libster Award de la Rose,careia ii multumesc.Dar premiul e insotit si de niste intrebari,care fac o leapsa.

 1. Dacă ai fi băiat pentru o zi...
    Cred ca i-as face pe ceilalti tipi sa fie mai politicosi cu fetele, la naiba >.<

2.Cea mai mică notă. Nu trişa :D
   5.40 (noroc ca nu s-a trecut in catalog)

3.În ce eşti îmbrăcată?
  In pijamalele mele mov favorite

4.Toţi avem un nume apelativ dat de părinţi. Puiule, spre exemplu. Care e al tău?
Pisicuta *Rose,te omor x.x*

5.Sursa ta de inspiraţie.
Pur si simplu scriu, fara sa ma gandesc la ceva anume si dupa vad ce porcarii alandala am scris :)

6.Cadoul perfect pentru tine.
Sa fiu eu, nu-mi vine nimic in minte :)) Dar in principiu, caaaarti probabil :3

7.Ce melodie ai la tonul de apel?
Britney Spears - Womanizer

8.Primul cuvânt care îţi vine în minte.
Munte

9.Dacă ai fi o culoare, ai fi...
 Albastru

10.Uite-te pe geam. Care e cel mai înalt lucru pe care îl vezi?
Un copac batran de vreo 20 de ani,e chiar langa geam

11.Numărul tău norocos.
9

Eu opresc leapsa aici,o are mai toata lumea asa ca nu ma mai obosesc sa fac alte intrebari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu