luni, 9 septembrie 2013

Lemn de santal sau de brad?

Mă simt atât de ciudat în fața tastaturii. Adică... nu e ca și cum aș scrie pentru prima oară, fiindcă nu mor de frică. E mai mult ca și cum... ți-ai purta tricoul favorit după mult timp. Sau ți-ai vedea jucăria de când erai mic și îți amintești cum o devorai fiindcă îți ieșeau dinți.
OhDoamnedelirez.
Și aici mă gândesc la ce credeți voi despre mine. Dramaticii de voi, sigur credeți că am murit O.o De aici și întrebarea: coșciugul.... din lemn de santal sau de brad?
Dar răspunsul e că nu, n-am murit, și știți de ce? Nu pot muri înainte să văd United We Spy. MAI E O SĂPTĂMÂNĂ. NUMAI UNA. EU AȘTEPT DE ANUL TRECUT. United We Spy e volumul șase (și, din păcate, ultimul) din seria Fetele Gallagher, una dintre cele două serii favorite ale mele (cealaltă e Culorile Dragostei, care nu e deloc așa siropoasă cum pare; doar are un titlu stupid).
Acum citesc Hard Bitten, volumul patru din Chicagoland Vampires. Merit e adorabilă: glumește și mănâncă tot timpul:)) Probabil umorul își cere propriul stomac:)) E ca și Scout din Elita Întunecată, oarecum *ambele scrise de Chloe Neill*.
De cât timp n-am mai scris eu o postarea așa... la sentiment? SĂ pălăvrăgesc până să uit să mă mai opresc... Tot ce fac e să mă uit la seriale și să citesc și să scriu. Dar sunt mulțumită cu chestia asta. Mă uit la:
Pretty Little Liars - *spoiler- selectați rândurile pentru spoiler din ultimul episod apărut* cum naiba Ezra să fie A? Din partea mea, totuși, poate să se  ducă naibii, atâta timp cât Toby și Caleb rămân la locul lor, cu toate că o să înceapă Ravenswood cu (,) Caleb cu tot și sper să joace în ambele, nu să părăsească PLL. Și ALISON E IN VIAȚAAAAA. URAAAA;
90210 - tot nu m-am prins ce semnificație are numele, dar din patru episoade rezultatul e că îmi place de Navid:)) Mai ales la ideea lui cu porcii:)) Oooo, și de Silver și bunica lui Annie ”I have to remember one of those breathing exercises I used to do. I had a director who'd say, "If you're not breathing from your ass and reaching to the skies, the back row won't hear you." Oh, wait. I slept with him.” -- „Trebuie să îmi amintesc unul dintre exercițiile alea de respirație pe care le făceam. Am avut un regizor care ar fi spus, ”Dacă nu respiri din fund și te apropii de ceruri, rândul din spate n-o să te audă.” Oh, stai. M-am culcat cu el.”
Gossip Girl - da, da, am reluat chestia asta; totuși îmi pare rău pentru Chuck -.-
Switched at Birth - Bay face prea multe figuri uneori, dar e ok; Emmett e drăguț, dar sfârșitul episodului nu-mai-știu-cât m-a lăsat O.o Simone? Serios?
The Lying Game - ar fi ciudat să am o geamănă și Emma a cam scrântit-o ca Sutton, dar continui să mă uit;
Graceland - Charlie e tare de tot; îmi place la nebunie;
Beauty and the Beast - n-am ajuns prea departe, totuși, îmi place mult;
Once Upon a Time - ce drăăăguț că Mary Margaret e mama Emmei;
Și Buffy, Spaima Vampirilor, e serialul meu favorit de mult timp; sper doar să-i vină mintea la cap lui Angel odata (sunt doar la sezonul doi, fiindcă nu vreau să se termine);
Ah, și am terminat Cercul Secret:)) Și cam asta e.
Transmisie terminata.

4 comentarii:

  1. Chiar ma intrebam cand o sa mai apari cu recenzii :D Ei, bine ai revenit, ne-a fost dor de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe unde ne-ai dispărut?Chiar mi-a fost dor de tine!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu credeam că ai fost în cine știe ce aventură de o vară pe undeva pe la Gallagher Academy. ^^
    Welcome back, sweetheart!

    RăspundețiȘtergere