vineri, 12 iulie 2013

Maraton de Lectură: Friday Update


Dacă nu e vineri, puteți pur și simplu să mă înjurați. Asta e. Așa se discută prin sufragerie, deci ne luăm după turmă.
Luni maratonul meu a fost aproape în linie moartă, dar de marți să zicem că am început să recuperez, cu toate că n-am terminat prea multe cărți fiindcă The Indigo Spell e luungă și în 400 de pagini ale iei puteau să intre 2-3 mai subțirele. Dar a meritat și aștept cu nerăbdare The Fiery Heart ^.^ Sunt în urmă cu vreo... opt recenzii? Sunt o ființă fabuloasă -.-
Deci, cinci zile din maratonul meu s-au scurs așa:
Luni:
-16 pagini din Misterul Regelui de Stephen King;
-1 pagină din The Indigo Spell de Richelle Mead
___17 de pagini___
Marți:
-80 de pagini din The Indigo Spell de Richelle Mead
___80 de pagini___
Miercuri:
-40 de pagini din The Indigo Spell de Richelle Mead
-206 pagini din Leul, Vrăjitoarea și Dulapul de C. S. Lewis
-107 pagini din Prințul Caspian de C. S. Lewis
___353 de pagini___
Joi:
-133 pagini din Prințul Caspian de C. S. Lewis
-92 de pagini din The Indigo Spell de Richelle Mead
___225 de pagini___
Azi: 80 de pagini din The Indigo Spell și am început Călătorie pe Mare cu Zori-de-Zi
Pagini în total până acum: 755 (Peste 800 dacă luăm și ce am citit din Călătorie pe Mare cu Zori-de-Zi)
Cărți terminate:
1.) Leul, Vrăjitoarea și Dulapul de C. S. Lewis
2.) Prințul Caspian de C. S. Lewis
3.) The Indigo Spell de Richelle Mead
Terminam de dimineață Călătorie pe Mare cu Zori-de-Zi dacă nu schimbau traducătoarea, fiindcă acum ritmul e greoi și lectura relaxantă din Leul, Vrăjitoarea și Dulapul și Prințul Caspian a devenit o adunătură de cuvinte care îmi solicită creierașul (dacă îl mai am). Noul mod de traducere m-a făcut să vreau pauză, astfel încât m-am uitat la două episoade din Buffy ^.^ În orice caz, Narnia e un ținut care m-a cucerit irevocabil, așa că am să mă avânt într-o luptă curajoasă cu traducerea pentru a vedea ce se mai întâmplă :o3


4 comentarii:

  1. Felicităări Vero dragă,și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Succes în continuare! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. seria narnia a fost una din primele serii citite de mine vreodata (inainte de harry potter). superbe :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ma bucur ca iti place Narnia! Abia astept recenziile!
    Ai timp sa faci o leapsa? http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/07/leapsa-cu-elementele-naturii.html

    RăspundețiȘtergere