duminică, 28 iulie 2013

Leapșa cu natura căreia nu îi mai țin minte numele ^.^ *again*

Mersi dark_eyes *ți-aș fi notat numele, dar nu îmi merge o literă de la tastatură, și ar fi ieșit Aleandra:))* pentru leapșă, și dacă mi-a mai dat-o cineva... ok. Mersi ^.^

1. Găsește o carte cu apă pe copertă.
2. Găsește o carte cu albastru pe copertă.
*trebuia să vă așteptați la asta:))*
3. Găsește o carte cu foc pe opertă.

4. Găsește o carte cu roșu pe copertă.

5. Găsește o carte cu ceva legat de pământ/ natură pe copertă.

6. Găsește o carte cu verde pe copertă.

7. Găsește o carte cu vânt pe copertă.
*Cum Mama-Natura ati vrea sa gasesc eu asta?! Vantul e transparent, lumeee*
*Cred ca asta e cea mai buna pe care am gasit-o, vedeti voi cu furtuna aia si cum i se flutura parul Norei? E, ala e vantul meu*
8. Găsește o carte cu alb pe copertă.

9. Găsește o carte cu roșu, verde, albastru și galben pe copertă.
Poate s-o ia toata lumea. Ciaooo ^.^

P. S.>> Nu, n-am murit.

3 comentarii:

  1. Hey! Sunt nouă pe-aici! Dar mi se pare super blogușorul! Poate vrei să-l vezi și pe al meu: http://justdomebook.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Aleandra ":)) Scuze, nimic amuzant. Mie nu imi mergea o data a-ul. Ai incercat cu Sfantul Pumn? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. EȘTI VIE.
    și eu am făcut-o. ^^ Drăguțe alegeri, dar ar fi fost mai fain dacă le făceai poze. ador să mă holbez la cărțile oamenilor o.O

    RăspundețiȘtergere