luni, 10 iunie 2013

Iaurt, Top 3 și Înainte de Culcare#1

Frate, bine că iaurtul nu îngrașă:)) Am băgat deja în mine câteva găletușe în numai 3-4 zile. Ce fac eu de atunci? Scriu la o noua poveste, cică. În orice caz, tastez și bag iaurt în mine. Dar am auzit că ajută la arderea grăsimilor și cele mai bune diete sunt pe baza iaurtului, cu toate că eu sunt slabă ca o mătură.
În fine, trebuiee să îmi fac leapșa de la Lexy, Top 3. Am fost încântată, fiindcă astfel pot să îmi mai amintesc de ce am citit și în același timp să le evaluez la un alt nivel decât steluțe tâmpite. Să le compar între ele. Oricum, să începem:
I. Top 3 cele mai bune cărți parcurse până în luna iulie: (scuze, Lexy, nu mă pot hotărî, așa că am să fac top 6)
1. Verde de Smarald (Culorile Dragostei, #3) de Kerstin Gier
2. Out of Sight, Out of Time (Fetele Gallagher, #5) de Ally Carter
3. Free Four: Tobias Tells The Story (Divergent, #1.5) de Veronica Roth & Divergent (Divergent, #1) de Veronica Roth (nu știu care îmi place mai mult, așa că le-am trecut pe amândouă)
4. Fior (Lupii din Mercy Falls, #1) de Maggie Stiefvater
5. Clockwork Princess (Dispozitive Infernale, #3) de Cassandra Clare
6. Tăcere (Hush, Hush, #3) de Becca Fitzpatrick
II. Top 3 dezamăgiri:
1. The Elite (The Selection, #2) de Kiera Cass
2. Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski
3. Contesa Aneke (Ultima Vrăjitoare din Transilvania, #1) de Anna Vary
III. Top 3 cărți de la care aveai mai multe așteptări:
1. Bloodlines (Bloodlines, #1) de Richelle Mead
2. Altfel de Îngeri (Altfel de Îngeri, #1) de Lili St. Crow
3. - (am zis să nu mă repet și nu mai găsesc nici una care să fie sub așteptările mele, așa că am să zic pass)
IV. Top 3 cărți ce ți-au întrecut așteptările:
1. Roșu de Rubin (Culorile Dragostei, #1) de Kerstin Gier
2. Heist Society (Heist Society, #1) de Ally Carter
3. Trezită în Zori de Zi (Shadow Falls, #2) de C. C. Hunter
V. Top 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap:
1. Gideon de Villiers din Culorile Dragostei & Zach din Fetele Gallagher (era prea greu să mă decid care să fie pe locul 1 și care pe 2, așa că i-am pus la grămadă)
2. Will Herondale din Dispozitive Infernale
VI. Top 3 cărți de citit într-o zi de vară:
1. The Selection (The Selection, #1) de Kiera Cass
2. Născută la Miezul Nopții (Shadow Falls, #1) de C. C. Hunter
3. Hex sau Puterea Farmecelor (Elita Întunecată, #2) de Chloe Neill
VII. Top 3 cărți de evitat pe viitor:
1. Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski
2. Contesa Aneke (Ultima Vrăjitoare din Transilvania, #1) de Anna Vary
3. The Elite (The Selection, #2) de Kiera Cass - cu toate că am să citesc volumul trei din prima zi în care o să apară:))

Abia aștept să văd topurile voastre: poate să o ia toată lumea. Aș fi chiar încântată:D


Cred că Ceasurile de Agatha Christie e printre cele mai intrigante și captivante cărți pe care le-am citit. Și cu toate că nu prea avem parte de Hercule Poirot, chiar și acele câteva pagini sunt încântătoare, cum stă în fotoliul lui, dă din degete, închide ochii și *puf* gata crima. Nu i-au trebuit decât niște convorbiri, o carte poștală și asta e! Dar nouă tot nu ne-a spus. Și așa m-am ofuscat că el știe și eu nu:)) Sunt genul de persoană care trebuie să știe exact ce se întâmplă, când, cum, TOT. Îmi place la nebunie, serios, și abia aștept să văd cine Dumnezeu e criminalul. Partea prostă e că aseară am citit după miezul nopții și când vroiam să mă culc tot vedeam în fața ochilor o scenă pe care autoarea a descris-o bine și a fost extrem de surprinzătoare încât mi-a rămas imprimată în cap. Oricum, am să mă apuc neîntârziat și de Pisica printre Porumbei - băi frate, i-au greșit cototrul:)) Au scris pe cotor Pisica pintre Porumbei. Trebuia Pisica p(r)intre Porumbei, nu?

11 comentarii:

  1. Ce drăguță e leapșa asta! :) Eu nu știu ce aș scrie pe aici. Tu de unde faci rost de ebook-uri? Le cumperi pe toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Hehe, sursele mele F. B. I.:)) Dar of course, dacă vrei ceva poți să îmi trimiți mail:D

      Ștergere
  2. Oooh. Pot sa sterpelesc si eu leapsa cu top 3? Pot? Pot? Pooot? :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot si eu sa iau leapsa? *puppy face* si eu am ceasurile dar inca nu m.am apucat ..si pisica printre porumbei o am dar nu cu ziar am luat.o mai demult de pe elefant :P asa ca la mine pe cotor e scris corect :))

    RăspundețiȘtergere
  4. palpitante lecturi inainte de culcare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Mda, păcat că nu prea mă mai ia somnul după ele:))

      Ștergere