vineri, 10 mai 2013

Random Reads (2)


Păi iată că au trecut alte două săptămâni, deci e timpul pentru Random Reads. Ce-mi place chestiuța asta:o3
Recenzia cărții de data trecută, Supranatural, o găsiți aici. Supranatural chiar nu o mai citeam niciodată dacă nu pica random. Erau prea multe de citit.
Așaaaa, acum să vedem ce mi-a picat de data asta. Lista mea to-read o găsiți aici.
Heeeei, cine a zis că la Random nu poate pica numărul 1? Sincer, chiar nu mă așteptam. Dar de aia e random, nu? Trebuie să citesc până pe 24 mai cartea Uneathly (Unearthly#1) de Cynthia Hand. S-ar putea să ia ceva, fiindcă vin tezele, Doamneeeee x.x
Șiiii am zis să fac și o scurtă revizuire, și iată ce a ieșit:
Și, bineînțeles:
Începusem bine, dar apoi a venit vacanța și tot ce am făcut a fost să mă joc Sims și să mă uit la niște vloggărițe geniale și să citesc din Tristeți de Succub, care e destul de groasă dar mi-a fost lene să intru cum trebuie în ea.
Poate ne mai vedem weekendul ăsta. Baftăăă:o3


10 comentarii:

  1. AI CARTEA ASTA?! FEMEIE, CUM SĂ AI CARTEA ASTA ȘI EU SĂ NU ȘTIU?!
    Lectură plăcută, ce să zic.

    RăspundețiȘtergere
  2. me wants Unearthly o.O mail, you, me, now! :))

    Mwa, da ştiu că eşti destul de harnică o.O urăsc clasa a 12a :)) o urăăăăăăăsc :)) poate spre vară mai citesc şi eu calumea şi vin la zi cu toate recenziile alea nebune -.-

    spor la lectură!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai nu pot sa cred ca joci Sims!!! Ai 2 sau 3?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu știu de care aveam, dar am reușit să-l șterg fără să-mi dau seama și acum joc freeplay pe tabletă:))

      Ștergere
  4. Şi eu mă jucam sims un timp :)) Mi-am descărcat de pe un site haine, şi tot felul de aspecte pentru caractere încât am umplut calculatorul de viruşi :)) Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuuu, păi bravo, genialo:)) Așa-ți trebuie:)) Mersi la fel:*

      Ștergere