miercuri, 15 mai 2013

Oh, shit.

*habarn-amce-icusticluțaastatâmpită-damnit*

Lumeee, help me, Pe 31 trebuie să-i dau cadou unui tip și habar n-am ce să-i dau:))
Ca aspect, arată ca un butoiaș, fără insulte. După un film a mâncat 2 tăvi pline de la KFC singur, dar nu e așa gras. Doar că... îi place să mănânce:)) Plus că joacă football la greu așa că nu se îngrășă până la mărimea unui buldozer. E să zicem... puțin mai ”mititel” decât normalul ^.^

Așa, înafară de mâncare, ce Tobias ar trebuii să-i iau?
M-am gândit la un fel de album ciudat, fiindcă face tot timpul fețe din-astea haioase, plus că sunt destule ocazii în care te amuzi de el leșinând.
*știțicemișoîistăcuochelariicufloriceleaicolegeiluidebancă- saucândfugecaofemeiepetocuricucravataaceleiașicolegeînvânt?!:))*

Idee bună?
Și ideea asta e marca Diana: să-i iau codul bunelor maniere:))
So, I need ideeas.
E genul care face orice și oricine să pară amuzant. Și care nu deschide niciodată *și sper că știți ce înseamnă niciodată* o carte.

Unearthly -de care m-am apucat în ziua cu Random reads- e super, dar n-am avut timp cu toată chestia asta cu scrisul
(adică aia care urmează):

M-am apucat din nou de scris, lumee. În sensul cărți pe bune. Am scris vreo 2500 de cuvinte în primele 3 ore când m-a trăznit așa inspirațiunea și ziua următoare la fel. Ieri n-am scris că mama m-a luat la plimbare până la șase și apoi a trebuit să îmi fac temele până opt.
Și azi... pâi acum vroiam să mă apuc:))
Bye-bye, mă duc Kat a mea.

10 comentarii:

  1. O narghilea merge? Sau o pusculita in forma de porcusor.. sau un tricou cu mesaj funny, sau o bratara, sau un inel cu ghiul -cred ca zic prostii-, sau un album cu formatia lui preferata, sau nu stiu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici macar nu asculta muzica, Antonia:))
      Si da, zici postii:))

      Ștergere
  2. Un cadou unui tip?Un tricou cu ceva mesaj pe el,asta le place foarte mult băieţilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi n-am făcut niciodată asta. Am insistat în fiecare an, dar cu cine să te cerți mai întâi? -.-

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu faza ,eu am avut o fata si i-am luat o bratara :* Unde ai ajuns cu Unearthly?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apoape am terminat capitolul 10 :D Am cititt aseară vreo 5 capitole, după ce am făcut un scenariu cu niște prietene - îl jos pe Napoleon într-o scenetă la istorie:)) Măi, cetățene:))

      Ștergere
  5. Aș vrea să facem și noi de Crăciun, poate am să propun la anul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, ai să vezi tu după ce îți faci atâtea griji, ca mine, ce să îi iei tipului/tipei și am să văd atunci dacă mai vrei:))

      Ștergere