miercuri, 29 august 2012

Recenzie:Noua si scurta viata a lui Bree Taner

   Aww,dupa ce am citit cartea asta,Bree mi-a parut cu mult mai draguta decat inainte.

   Ce minciuni le indruga Riley ca sa nu fuga si sa ii poata folosii impotriva Cullenilor!Cartea asta imi place mai mult decat Eclipsa,v-am mai spus ,nu ma intrebati de ce.Pur si simplu imi place!

   Bree e o nou-nascuta de 3 luni care are un rol minimalist in carte,aproape nul.Le era asa de frica de creatorea lor,de ea,adica da,ma-ti inteles,de Victoria.Nu stiau nici cum o cheama dar le era frica de ea,din cauza focului care l-au simtit la transformare .

    Mdeah,Diego cred ca poate fii si el considerat un personaj important in carte....dar tot imi fuge mintea la minciunile lui Riley.Ah,si daca aveti vreo parere buna despre Volturi,cartea asta o sa o distruga,o sa o arda si o sa arunce cenusa.Pot spune ca nu i-am crezut niciodata asa de....nenorociti >.<

     Toate recenziile pe care le-am citit sunt negative,ca sti deja ce se intampla inainte si te enerveaza,dar sa vad din perspectiva ei,nu a Bellei,a fost....extraordinar.Ea era bine-mersi protejata de Edward,Seth si Jacob,iar Bree incerca sa se salveze.Pe ea si pe Diego. Pacat ca mor.Sincer,nu i-am vazut niciodata locul impreuna cu Culleni,dar macar daca ar fii trait...
♥♥♥♥ din 5

3 comentarii:

  1. A fost asa trist </3 Dar pentru 100 de pagini, a fost chiar draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. doar 100 de pagini are cartea asta ?? Hm...pare dragutza, dar pe mine seria asta m-a lasat cu un gust amar .. imi place recenzia ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi >:D<
      Eu am facut asa recenizia asta findca am vrut s-o aduc si pe ea in lumina.Bella a fost bine mersi cu Edward si Jacob,in timp ce Bree se lupta cu adevarat pentru viata ei.

      Ștergere