marți, 14 august 2012

Harry Potter - Discutii :)


       Well,cred ca n-am sa mai vizitez blogul lui Sayuki,fiindca in ultima vreme discuta numai despre Harry Potter,iar eu nu pot spune tot ce vreau intr-un comentariu,asa ca trec pe blog si fac un post kilometric.Dar azi scapati mai rapid :)


        In primul rand as vrea sa va spun ca pana acum,nu am mai avut cu cine sa vorbesc despre Harry Potter,decat cu fratele meu,care mai mereu n-are chef,si in rarele dati cand dezbatem subiectul asta e impotriva a tot ce spun eu,si ma enervez si plec din camera.Tipic mie :) Probabil ca scriu aceste posturi pentru a exprima in sfarsit in public ceea ce am discutat numai eu si cu mine,pentru a cere pareri sau orice altceva care legatura cu Harry Potter.Toata lumea pe care o cunosc uraste cititul,inafara de cateva persoane,care n-au avut timp sa citeasca seria asta.Acum,sa ne intoarcem la oalele noastre.



   Hmm,Harry e unul din personajele care nu m-a fascinat atat de mult.Nu stiu de ce,dar mi s-a parut ca alte personaje m-au captivat mai tare.A fost enervant cand ministerul i-a facut nebuni pe el si Dumbledore.Fudge il zapacea pe Dumbledore cu bufnitele in primii ani ca ministru,iar el i-a raspuns sincer si calm la fiecare intrebare,si in schimb Fudge l-a facut descreierat demodat in Profetul zilei.

   Oh, Harry in primul an era atat de nestiutor ,chiar ajunsesem sa-l injur pe Dumbldore fiindca l-a lasat la familia Dursley. Dar,*trebuie sa am eu pareri inverse,ca de obicei:))* poate e mai bine ca n-a stiut de vrajitorime si nici ca e faimos.Il inebuneau de mic :)) Totusi mi-a parut rau pentru el,sa creasca fara parinti :(( -acum ati descoperit cum eu dau din ras in plans :)) -.

   In cartea a 5 a,amintirea lui Plesneala mi-a lasat gust amar.Sirius si James se poarta chiar urat cu ei,cu toate ca Plesneala n-ar trebuii sa se razbune pe Harry,el e nevinovat.
    Plesneala e singurul personaj dupa care nu am plans cand a murit - sunt mult prea sensibila atunci cand moare vreun personaj,oricat de neinsemnat ar fii.El era singur mereu fiindca ceilalti il considerau ciudat,ceea ce a dus la rautatea care zace in el acum. Plesneala l-a urat pe James fiindca el se imprietenise cu Lily,iar James practic,a intors-o si pe ea impotriva lui.
     In cartea a 5 a McGonagall si Flitwick au Remarcabil de la mine.Pentru ce ii fac lui Umbridge.
     Smecherila.Ahhh,ce mata inteligenta.La inceput imi venea sa ii smulg blana,cand incerca sa-l omoare pe Pungas,dar abea dupa am descoperit ca sunt impotriva cui nu trebuie :)
     Prof.Trelawny - Domane,ce aratare ciudata. E o femeie cu o gramada de saluri,cu corp de viespe si ochi bulbucati si a.... dupa parerea mea cu o minte nu foarte sanatoasa :))
    Mi-a parut rau ca au rapit-o in cartea a 7 a pe Lunatica Lovegood.Merita sa fie la Ochi-de-Soim,fiindca scoate unele lucruri inteligente,cu toate ca in mintea ei zac mai multe - si v-am mai spus ce imi pace calea de acces catre camera de zi a Ochilor-de-Soim?Trebuie sa raspunzi la o ghicitoare.

6 comentarii:

  1. Eh, lasa, pana la sfarsitul lunii tot termin eu seria *sper:))* si atunci ai cu cine discuta..si mie-mi place sa ma lungesc asa cu vorba:)) Ti-am citit jumatate de post, pe urma am vazut ca incepi sa spui de volumul 5 si am lasat-o asa, citesc dupa ce termin si eu cu volumul ala:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok.Eu am vazut filmele inainte sa citesc cartile,stateam de la 8 seara pana la 2 noaptea,in fiecare seara.A doua zi pe mama o apucau nervi ca am stat pana tarziu si ma trezea cu cate o galeata de apa rece :D Sa ma anunti dupa ce le termini,ca sa vorbim :)

      Ștergere
    2. Okay:) Trebuie sa ma uit si eu la toate filmele, dar intai cartile<3

      Ștergere
  2. Sunt o mare fană :D Am văzut doar filmele din păcate, şi n-ar mai avea farmec să încep cărţile acum când ştiu tot ce se întâmplă :[

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai spus:Eu am vazut filmele inainte.Dar totusi,e mai bine sa citesti si cartile,fiindca filmele sunt cu mult diferite de carti.In filme da numai actiunea pincipala,dar mai sunt si altele,mai marunte,care nu se includ in film.Stiai ca in filmul primei carti au sarit o enigma (dupa mine si cea mai interesanta),inainte sa puna mana pe piatra filozoala?In 4,la turnir,Dobby ii aduce Algebranhii,nu Neville.Dupa mine,scenaristul a schimbat prea multe,nu mai seama cu ce a scris Rowling.Citeste cartile si ai sa vezi diferentele dupa.

      Ștergere