luni, 25 noiembrie 2013

Handicraft#1 Șiii... am desenat-o pe Tris.

Ok, deci cu ocazia sfârșitului seriei Divergent, și a disputelor interminabile despre sfârșitul Allegiant, mi-am zis să o pun pe Shailene Woodley sub... creion.
De când eram mică, eram absolut sigură că nu pot trage o linie dreaptă (și încă nu pot, ok?). Dar recent, am decoperit că nu liniile drepte sunt ceea ce îmi trebuie ca să mă apuc de desen, ci motivația. Și știind că tata are talent la desen (de la el am luat și faza cu cititul... ciudaaat) și fratele meu la fel, am decis să încerc. Că de, nu mă poate omorî, nu?
Este printre primele mele desene și de asemenea, e prima mea față desen
ată vreodată, deci nu aruncați cu roșii. Asta e Tris. Știu că e cam departe, dar exersez încă. Am o mare neînțelegere cu nasul ei. Cred că mi se trage de la Cara, care îl critica tot timpul :)) Oh, și am să desenez și simbolurile facțiunilor, le am deja pe cele de la Neînfricare și Prietenie, dar m-am împotmolit la Erudiție. Ochiul ăăăla:))

Asta e cea reală;

6 comentarii:

  1. Daca te consoleaza cu ceva, sa stii ca eu sunt groaznica la desenat. Daca tie nu iti iesea o linie, crede-ma, ca la mine si punctul pare venit de pe alta lume. Mai cauta tutoriale pe net, pentru ochi, pentru nas. Ce crezi ca toti s-au nascut invatati? :3 Sunt sigura ca in timp o sa te perfectionezi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai, mersi de incurajare :* Imi dau seama ca ochii ii dau o expresie de parca s-ar bate cu cineva, si barbia e orea acutita. E inumana:)) Dar era si mai rau prima oara, deci sunt multumita:)) Exersez, stiu ca asta e cheia ^.^

      Ștergere
  2. Va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii. "Povestea lui Jester" este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori profesionisti care sustin acest proiect din entuziasm si daruire.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am realizat de pe la gradinita cand florile mele aratau cu mult mai rau decat cele ale colegilor mei ca nu ma pricep la desen. Bine, exagerez putin. Ideea este ca desi nu ma pricep la desen mereu mi-a placut aceasta forma de exprimare, la un moment dat chiar incepusem sa iubesc pictura si ma pricpeam cat de cat.
    Cat despre desenul tau, am un mic sfat pe care mi l-a dat profesoara mea de desen. Nu trebuie sa conturezi atat de mult ochii pentru ca vor distrage atentia privitorului de la intregul potret, iar lucrul asta nu este in regula.

    RăspundețiȘtergere
  4. Măcar te-ai gândit să desenezi.Alții nici atât nu mai fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. De fapt, e bine pentru un prim desen! Poftim o leapsa: http://paginimarcate.blogspot.ro/2013/12/all-i-want-for-christmas-leapsa.html#more

    RăspundețiȘtergere