vineri, 1 martie 2013

Back in my Bookcase#4

O primăvară frumoasă tuturoooor:*:*:*:*:*


Pfui, azi de cum am intrat în clasă am fost bombardată de scumpii mei colegi cu mărțișoarele lor.
Cred că sunt singura fată din clasă care a primit de la absolut toată lumea mărțișor. Și nu sunt pasionată de chestiile astea, dar ce să și faci.
Sunt o personalitate:))

Of, of, of, și acum să vă arăt ce-am priiiiiimit.
Tata s-a enervat că după ce s-a dus să îmi ia primul colet, când s-a întors cu el acasă, în poștă era și al doilea aviz:)) Și a trebuit să se întoarcă din nou din drum și când să se întoarcă el în sfârșit relaxat acasă, au sunat și de la Cargus și s-a dus naibii toată relaxarea lui:))
Era așa de comic cum povestea când m-am întors acasă de la școală:))

Acum, de la Libris am primit Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowsky.


De la Postările de Iarnă am primit Gelozie (Altfel de Îngeri#3) de Lili St. Crow și Visătoarea (Evernight#2) de Claudia Gray.


Și de la un concurs de pe Mythical Books am primit Academia Vampirilor în ediție de chioșc.
Nu prea știu de ce am participat, dar arată bine:))



Așaaaa, n-am avut ce face și am pus 3 teancuri de cărți, perfect egale *cum naiba le-am nimerit?* și am lăsat un spațiu lângă ele în care am pus cărțile, dar le-am editat și le-am tăiat:)) Nici acum n-am avut ce face:))

Voi ce mai faceți?
Mă gândeam că acum, după ce am trecut de hopul primului volum în engleză (Bloodlines), să mă apuc de The Iron Fey sau altceva. Voi ce îmi sugerați?



8 comentarii:

  1. Îți sugerez Auracle! E genială! :) Sincer!
    Ce frumos arată toate chestiuțele astea! :O3
    Și vaaai, câta colecția AV. Genial! Nu o aveai odată?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaii, câte cărţi frumoase! Să le citeşti pe toate cu plăcere!
    O primăvară minunată tuturor! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohhhh cate carti! Lectura placuta si o primavara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce norocoasă ești !
    Felicitări !

    RăspundețiȘtergere