joi, 21 iunie 2012

Leapsa :)


Am primit leapsa de la Sayuki ,care are un blog de nota 10+ 

1.Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si transcrieti primul paragraf.

,,Satenii din Little Hangleton inca ii spuneau ,,Casa Cruplud",desi trecusera multi ani de cand familia Cruplud locuise acolo.Casa era situata pe un deal,dominand satul.Unele dintre ferestre erau baricadate cu scanduri,din acoperis lipseau tigle,iar iedera ineca nestavilita fatada.Desi odata un conac impunator,si de departe cea mai mare si mai impresionanta cladire po o distanta de cativa kilometri imprejur, ,,Casa Cruplud'' era acum invadata de igrasie si lasata in paragina.''


(Harry Potter si Pocalul de Foc -J.K.Rowling)

2.Scrieti primul paragraf din cartea preferata.


Am prea multe preferate,e greu sa aleg una :(

3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit. 

,,Insa tine minte,intunericul nu inseamna intotdeauna raul,la fel cum lumina nu aduce intotdeauna binele.'' 
(Semnul - P.C.Cast si Kristin Cast)
(atunci imi dadea de gandit fiindca nu vazusem personajul rau din carte ,dar l-am descoperit in volumul urmator)

4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria. 

,,Cu mult soare....si un loc luminos!'' 

(Domnisoara Kitty - Aga Lucia-Selenity)

5.Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar nu va place.

,,BUFF!Tarnacopul lovi peretele de pamant si,scanteind pe o .....''

(TuneleRoderick Gordon si Brian Williams)

6. Luati o carte care va este mai aproape (sa nu fie aceeasi ca la punctul unu) deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.

 ,,... să ducă undeva, pe sub castel, până ce ajunseră la un ....''

(Harry Potter si Piatra Filozofala - J.K.Rowling)

7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o.

,,....vaslasii,indemnandu-se.Da-i drumul!Inainte!''


(Fram ,Ursul Polar - Cezar Petrescu)

8.Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere. (daca aveti)

,,-Mda,am o zi de nastere foarte nasoala,i-am spus pisicii mele ,Nala.''
(Aleasa ~ Casa Noptii #3 -P.C.Cast si Kristin Cast)



9. Scrie o replică a unuia dintre personajele tale masculine preferate.(Sirius Black)

,,-Ce s-a intamplat cu celalt baiat?''
(Harry Potter si Prizonierul din Azkaban - J.K.Rowling)

10. Uită-te la biblioteca ta. Caută o carte care să înceapă cu T, M sau V, la alegere, iar apoi scrie prima frază din ea:
,,Pentru mine,vanata de vara inseamna,de fapt,3 luni de invinovatire.''
(Caldura Mare ~ Jurnalul unui Pusti #4 - Jeff Kinney )

  Leapsa poate sa o ia cine oricine :)
P.S.:cand am luat cartile la nimereala am inchis ochii si am bagat mana in biblioteca si cartile cu Harry Potter erau pe primul rand de deasupra biroului si erau cel mai apoape de aia sunt 2-3 puncte completate cu carti din colectie.

2 comentarii:

  1. Peste cateva zile cred ca am sa imi fac si eu un blog si am sa iau leapsa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi fac dimineata si pun si leapsa tot atunci.

      Ștergere