luni, 25 iunie 2012

Recenzie: Harry Potter #3 ~ Harry Potter si Prizonierul din Azkaban

  Pot sa spun ca acesta este volumul meu favorit din colectia Harry Potter,fiindca in sfarsit il gaseste pe Sirius,care a insemnat mult pentru Harry,dar si pentru ca apare Lupin,adica in sfarsit un profesor mai normal la cap la Hogwards *eu sincer nu vroiam sa plece :( , era cel mai bun profesor pe care la avut Hogwards la Aparare Contra Magiei Negre*.

  Deci,v-am spus ca mi-a placut ca au venit Sirius si Lupin,si ca nu mi-a placut ca a plecat Lupin,dar nu mi-a mai placut faptul ca Dementorii sunt chiar sufocanti:In tren,Dementorii care iti dau o stare nasoala,pe terenul de Vajhat alti Dementori si mai vroiau si sa-l omoare pe Sirius cu ajutorul lor dupa ce au descoperit ca era in Hogwards.

   Dupa ce matusa Marge il scoate din pepeni pe Harry,acesta pleaca si da peste Autobuzul Salvator.Ajunge pe Aleea Diagon,dar tot timpul vede un caine negru pandindu-l si lucrurile devin si mai dubioase cand profesoara de Previziuni spre Viitor ii spune ca va murii cat de curand *ok,poate nu chiar asa ciudat,daca luam in seama faptul prezice asta cate unui elev in fiecare an*.

   Ooo,si cand primsti o matura de ultimul racnet de la...nimeni -aceeasi matura la care te-ai zgait prin geam 2 saptamani la rand- si ea iti este confiscata chiar inainte de meci iti vine sa te dai cu capatana de perenti.

   Relatia lui Harry si Ron cu Hermione se cam zgaltaie din cauza ca devine nitelus...sufocanta,dupa parerea mea.

    Ca de obicei,am citit-o usor,lejer si m-ai mult m-am relaxat citind aventurile lui Harry,in ciuda ritmului ce nu lasa loc plictiselii.

♥♥♥♥♥ din 5 (maxim)

Fragment:
,,O parte din el ar fi vrut sa nu fi intrebat niciodata ce se afla sub gluga unui Dementor,fiindca adevarul era de-a dreptul oibil.Era atat de pierdut in ganduri,imaginandu-si ce trebuie sa simti cand ti se absoarbe sufletul pe gura,incat nici nu o obsrva pe Profesoara McGonagall pe coridor si intra in ea.
-Potter,fii atent pe unde mergi!
-Ma scuzati,doamna profesoara!
-Tocmai te-am cautat in camera de zi a cercetasilor.Uite cum stau lucrurile....Am facut cam tot ce stiam si nu pare sa fie nimic rau la matura ta.Asta inseamna ca ai un prieten foarte bun pe undeva,Potter.....''

Pariu: 2/20 de carti
   

7 comentarii:

  1. Ely234:X:-*888825 iunie 2012 la 17:18

    Super recenzie!Si mie mi-a placut mult cand l-a cunoscut pe Sirius cum era de fapt,nu cum scria in ziare.Nu merita sa fie inchis la Azkaban.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea ca in carte sa fie cineva care dovedeste ca Sirius e nevinovat,nu sa se ascunda dupa deget .Astfel Harry s-ar putea muta la el,ar scapa de familia Dursley si in plus ar fi si el linistit.Asa nu stie daca nu cumva il asteapta Dementori la fiecare colt de strada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos,dar pana la urma Sirius moare in cartea a cincea considerat inca un ucenic al lui Voldemort. :( Nimeni nu isi face curaj sa spuna adevarul.

      Ștergere
  3. Mie mi-au placut foarte multe lucruri, in acest volum ni se tranteste amintiri din copilaria celor 5 strengari, lupus, sirius, lili, james,sobolanul lui ROn..Lupus pare-se caera cel mai integru dintre toti ...Sirius off ce nebunie , toata lumea era disperata cand in realitate era un catzel atat de dragutz...mda un catelandru imens ce seamana cu n sceptru, dar eh cui i pasa el sa fie sanatos..apoi mi-a placut mult si creatura lu Hagrid ...si Hermione inteligenta fiind reuseste sa-i stapaneasca pe baieti cat de cat, trisand putin si folosind o clepsidra ea e in mai multe locuri in acelasi timp frumos nu? ...recenzile tale ma fac sa imi amintesc cu drag de fiecare pagina a cartilor Harry potter ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi face placere sa-mi amintesc de Rowling.A fost o autoare care nu s-a lasat descurajata de primul editor care a refuzat-o si asta ii dovedeste taria.Scrierile ei sunt vechi,dar inca trezesc in noi acel spirit de aventura ,pe care nu-l voi uita niciodata!

      Ștergere
    2. Cata dreptate ai :*

      Ștergere