duminică, 3 februarie 2013

Recenzie: Spulberă-mă ~ Atingerea lui Juliette#1 de Tahereh Mafi

„Picaturile de ploaie sunt singurele care imi amintesc ca norii au batai de inima. Și că și eu am.”

   Plină de sentimente, asta e tot ce pot spune.

   Chiar dacă am terminat-o acum ceva timp (aproape două săptămâni, cred) simt chestiuța asta ciudată... știți voi, partea profundă a cărți mi-a rămas în inimioară :o3

   Kenji e fără doar și poate personajul meu favorit. Atât de funny, senin, indiferent de situație; o prietenă s-a trezit vorbind și mi-a spus că aduce puțin cu mine. Dar, nu are dreptate fiindcă Kenji nu e nebun (probabil) :))

   Și James a fost dulce de tot, dar mai multe nu spun :))

   Tahereh ne face cunoștiință cu Juliette, o fată ferită de orice posibilitate de a fi normală. Adam, singura ființă căreia nu i-a fost niciodată frică de micuța și inocenta și rănita Juliette, crește la rândul lui, devenind un bărbat al armatei.


 „Am incercat din rasputeri sa nu ma mai gandesc la el. 

  Am incercat din rasputeri sa-i uit chipul.
   Am incercat din rasputeri sa-mi scot din minte acei ochi albastri dar il cunosc il cunosc il cunosc au trecut 3 ani de cand l-am vazut ultima oara.
   Nu l-as putea uita niciodata pe Adam.”


   Întâlnindu-se după ani buni, când codițele împletite și ghiozdănelele erau deja trecut, Juliette și Adam au de a face cu Warner, șeful hain al sectorului în care au aterizat ei, din păcate. Prezentând un interes deosebit pentru Juliette, Warner totuși continuă să fie aceeași persoană fără inimă însetată de putere, ucigând oameni de parcă ar fi mers la magazin să cumpere detergent -.-

   Unii oameni nu se schimbă niciodată.

Vi-o recomand, mai ales pentru legumă-mood-ul pe care îl am eu acum, când sentimentalismele merg ca unse, sunt partenerele mele de plictiseală -.- Au fost unele fraze profunde... toate laudele pentru Tahereh Mafi.


7 comentarii:

  1. Citatul de la început m-a convins să citesc cartea asta. Foarte bună recenzie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea asta a fost și va fi întotdeauna o superbitate (da, știu că nu există nici cuvântul ăsta, dar la ora asta am moodul de inventat cuvinte) în mințișoara mea. Tahereh m-a făcut scrum când l-a pus în pericol pe Adam. Nu că nu i-aș fi devorat fiecare replică înainte de asta :)) Super recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, și da, eram gata s-o omor pe Tahereh când am văzut că Adam e pe cale să pice în cap ca o cioară :))

      Ștergere
  3. Am citit-o si eu si da, draga noastra Tahereh are un talent grozav la scris, ce sa mai!
    Kenji si James au fost si preferatii mei :D Kenji cu injuraturile si toate replicile funny, cum ai zis si tu, si James care era atat de sweet si inocent :)) Foarte draguta cartea, oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am terminat cartea asta într-o zi, ceea ce m-a uimit şi pe mine :)) A fost megaa. Şi toate părţile cu James au fost extra-dulci ('tot timpul te îmbraci aşa?' :)) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci p-asta ai nimerit-o!Chiar ai nimerit-o!Şi mie mi-a plăcut foarte mult cartea,dar recenzia ta e suuuperbăă!

    RăspundețiȘtergere