vineri, 7 decembrie 2012

Recenzie: Doar cei mai buni spioneaza de tineri - Fetele Gallagher #4 de Ally Carter

   Nu.Am.Cuvinte.

    Volumul ăsta totul e exploziv. În fiecare capitol, Cammie-Cameleonul și colegele ei de cameră (și Zach, hihi) dezgroapă ceva din trecutul profesorului de Op-Acop.

    Toate ajung să se lege și sincer, parcă niciodată nu mi-a plăcut mai tare Joe Solomon :)) Adică trebuia să fie căutat de CIA și Serviciile Secrete ca să-mi intre la inimă - eu și cu anormalitatea mea, deeeh :P

    Uuuu, și însfârșit ajungem să vizităm Institutul Blackthorne și ei... porumbeii. Un profesor (yep, ăla căutat de toate neamurile de milițieni) se aruncă de pe un pod în cădere liberă, după ce te pune să urmărești porumbeii. Foooarte simplu :)) Nu faci tu asta zilnic? (mdeah, pe naiba)

    ,,De lângă mine, și mama lui Bex și-a rostit numele, apoi m-a înghiontit ușor în coaste. 
    -Aaaa€¦Cameron Ann Morgan...Fata Gallagher? 
    Habar n-aveam care era, sau care ar fi trebuit să fie titulatura mea oficială. Țintă a terorismului internațional? Adolescentă? Spioană în devenire? Persoană care chiar vrea, dar chiar vrea să știe ce se petrece?” 

    Multe dezvăluiri și revelații o apasă pe Cammie din toate părțile și ce se întâmplă când descoperi că defapt Cercul e cel care ți-a ruinat viața din toate punctele de vedere?  Ce decizie va lua Cammie?

    Nu știu care să-mi placă mai mult: volumul 2 sau volumul ăsta? Mmmm, parcă al doilea, fiindcă acolo vezi cea mai mare parte a evolutitei personajelor :) Dar asta îl urmează de-aproape <3 Sigur am să citesc și volumul 5 -fie și-n engleză, prea ne lasă în pom autorea; fiindcă totuși secretul cel mai important nu e dezlegat: tatăl lui Cammie trăiește sau nu?




6 comentarii:

  1. Deci e posibil ca tatal lui Cammie sa traiasca? Waaaa <3 Geez, de unde imi fac rost si eu de volumele 3 si 4, ca nu mai pot <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, si ceva imi spune ca in 5 se clarifica treaba asta (speeeer ca-n bine,hehe)
      Eu mi le-am luat de pe siteul grupului corint fiindca si eu ratasem revista, dar oricum acum sunt reduceri (si atunci erau, dar nu asa mari). Abia astept sa te bage si pe tine-n boala volumul 4, asta a fost cel mai socant :))

      Ștergere
  2. WOW!Am citit doar volumul 1,deci nu ştiu ce se întâmplă în celelalte volume,dar le am acasă şi le voi începe în curând.Anyway,ai un blog super tareee,îmi place foarte mult!Ţine-o tot aşa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paaaai incepele cat mai repede >.< Si eu l-am citit pe primul si dupa m-am lasat si acum imi dau pumni in cap ca nu am continuat-o atunci :))
      Vaaaai, mersi :* Ma straduiesc sa va fac pe toti multumiti :)

      Ștergere
  3. Vai doamne! :x Cartea asta este minunată!! Abia aștept al cincilea volum! Recenzia este așaaa adorabilicioasă! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiu, cu toate ca nu cred ca il vor publica curand in Romania :( Out of Sight, Out of Time a fost publicata anul asta si trebuie sa treaca cel putin un an pana sa iasa in editie de chiosc - un an de cand a fost tradusa si scoasa in hard-cover; dar din moment ce nu va aparea si in hard cover (probabil), o sa apara pe la sfarsiul lui 2013/ in 2014 (cred!) :(
      Mersiii <3

      Ștergere