luni, 20 august 2012

Palavrageala (3)

   Hey!Ce faceti?Ce cititi?Eu ma simt....deloc bine.Am vomitat de dimineata si de atunci ma simt ca si cum as fi picat de pe marte....aham.
    Azi am incercat sa ma apuc de Jocurile Foamei,numai ca nici de citit n-am chef,am citit primul capitol si dupa am lasat-o.
    Habar n-am de ce fac postul asta ,daca vreti sa stiti :) Vreau sa scriu,ca sa mai disting admosfera...?Sau pur si simplu fiindca vreau :D
    Acum sa vorbim un pic de Jocurile Foamei .... hmm,pot spune ca anul trecut,cand am vazut prima oara titlul in engleza, The Hunger Games, m-am gandit ca e ceva de-a dreptul barbar,in care trebuie sa stai fara mancare zile intregi.Ei bine,pot spune ca e oarecum diferit din ce am citit,fiindca nu trebuie sa stai nemancat 'enspe mii de zile ,ci sa supravituiesti ,in timp ce ceilalti vor sa te omoare...dar totusi daca vrei sa mori de foame,Districtul 12 este locul ideal.
,,Districtul 12.Locul unde poti muri de foame in siguranta,mormai eu.''
   Si pe ultimul rand din primul capitol spune ca a fost extrasa soa ei mai mica,Prim.Chiar o sa fie nevoie sa mearga?La 12 ani ar fi o minune sa iasa vie din competitie.Moare pana la sfarsit?
   Va las!Ceaules!
P.S:Scuze ca e cam scurt,as fi vrut ceva mai lung,dar n-am dispozitia necesara.

2 comentarii:

  1. Am si eu JF in varianta ebook, dar am lasat-o dupa 40 de pagini. Sper sa pot face rost de cartea 'reala' in curand :D
    Pupici >:D< Ah, si cum mai merge pariul? <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm,nu stiu,cred ca am vreo...7?Oricum am inca 1 carte careia trebuie sa ii fac recenzie de mai mult de o luna cred si mai am inca 6 pe care nu le-am citit inca,deci am treaba :) Am sa pun numarul exact in postul urmator,carensper sa fie o recenzie :D
      >:D<

      Ștergere