joi, 2 mai 2013

Recenzie: The Prince ~ The Selection#0.5 de Kiera Cass

Titlu: -
Autor: Kiera Cass
Seria: -
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: The Prince
Author: Kiera Cass
Series: The Selection
Number of pages: 128
Publication year [En]: 2013 (by HarperTeen)

The Selection by Kiera Cass

Înainte ca treizeci și cinci de fete să fie alese să concureze în Selecție...

Înainte ca Aspen să îi frângă inima Americăi...

Era o altă fată în viața prințului Maxon...

Doamne, Maxon e drăguț în orice ocazie. Trebuia neaparat să citesc ceva care să îmi ia gândul de la dezamăgirea The Elite și ce putea fi mai potrivit decât această nuvelă scurtă? M-a făcut să îl vreau mai tare pe Maxon ca și cadou de Crăciun și să ... ăăă, felicit comportamentul Americăi din volumul doi.

Am privit de dincolo de coroană o parte a primului volum și nu pot decât să spun că m-a super-încântat. Toate temerile unui prinț, mai ales după ce o fată îi spune anumite lucruri, sporite de toată presiunea coroanei pe capul tău... Chiar dacă de la exterior totul pare numai un zâmbet, nesiguranța e printre cele mai bine cunoscute sentimente de Maxon Schreave.

După cum am mai spus, am fost super-încântată de perspectiva lui Maxon. Așa vedem și de ce anumite persoane sunt eliminate în prima rundă a Selecției, și cum el încearcă să își dea seama ce Dumnezeu e aia ”dragoste”?!


2 comentarii:

  1. Hmm,nu ştiu ce să zic,nu e neapărat genul meu de carte,dar merită încercată!:):D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită, mai ales pentru bucuria de-al cunoaște pe Maxon:o3

      Ștergere