miercuri, 29 mai 2013

Recenzie: Heist Society (Heist Society#1) de Ally Carter

Titlu: -
Autor: Ally Carter
Seria: -
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: Heist Society
Author: Ally Carter
Series: Heist Society, #1
Number of pages: 287
Publication year [En]: 2010 (by Disney-Hyperion)

Heist Society by Ally Carter

Când Katarina Bishop avea trei ani, părinții ei au dus-o într-o vizită la Louvre... ca să-l jefuiască. Pentru aniversarea ei de șapte ani, Katarina și unchiul ei Eddie au călătorit în Austria... pentru a fura pietrele coroanei. Când Kat a împlinit cincisprezece ani, ea a plănuit ceva - să-și croiască calea spre cel mai bun internat din țară, determinată să lase în urmă afacerea familiei. Din păcate, să lase în urmă ”viața” pentru una normală poate fi mai greu decât s-a așteptat.
Curând, prietenul lui Kat și fostul ei complice, Hale, apare de nicăieri ca să o aducă pe Kat înapoi în lumea din care ea încerca să scape. Dar el are un motiv bun: un gangster puternic a fost jefuit de neprețuita lui colecție de artă și vrea să și-o recupereze. Numai un hoț maestru putea să facă treaba asta, iar tatăl lui Kat nu e numai un suspect pe listă, ci el este lista. Prins între Interpol și un dușman mortal, tatăl lui Kat are nevoie de ajutor.
Pentru Kat, nu e decât o soluție: să localizeze picturile și să le fure la loc. Așa că ce dacă e o spectaculoasă treabă imposibilă? Ea are două săptămâni, un echipaj de adolescenți și -speră- destul talent încât să facă cel mai mare jaf din istoria familiei sale - și, cu puțin noroc, să-și fure și viața înapoi de-a lungul drumului.
Putea oare asta fi mai Ally de atât? Personajele sunt atââât de adorabile și au și inteligența spionilor din Fetele Gallagher, chiar dacă nu așa de bine dezvoltată - nu există școală de hoți, ok?
M-am îndrăgostit de ”trupa de șoc” a lui Kat și m-am amuzat de mă dădeam cu capul de stâlp la capitolul în care Gabrielle, verișoara lui Kat, a îmbrăcat-o în fustă scurtă și ceilalți se uitau la ea de parca dansa cu un mop. Are anumite personaje secundare care dau suflul ăla de unicitate cărți - mai ales unchiul Eddie, care gătește veșnica lui supă la veșnica lui masă vechie și care tot timpul a reprezentat ”acasă” pentru echipaj. E ceva în personajele lui Ally, care te face să te îndrăgostești de ele. Și că tot vorbim de îndrăgostit, Hale a fost cel mai tare personaj. Cum a putut femeia asta să mă facă să îl descopăr pe Hale ca peste șase volume (cred) să se termine?! Cât de criminal să fi?!

Și sunt atât de ofuscată că încă n-am descoperit prenumele lui Hale. W. W. Hale the Fifth. DE LA CE VIN W-URILE?!
Și cum se poate să uit partea asta - nu pot să nu observ că am o grămadă în comun cu Kat și Cammie (din Fetele Gallagher). Da, chiar mă simt o greșeală genetică care defapt trebuia să fie băiat (ca și în cazul lui Kat).



10 comentarii:

  1. Vreau sa citesc cartile astea de cand am aflat ca Ally le-a scris >:) Sunt asa misto, adica pe bune.. hoti? :x Si hoti din aia smecheri, nu colorati de pe la noi :)) Sunt naspa, ma potolesc :D Misto recenzia Vero ;;) :* But. Where are the quotes? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da normal că sunt mișto, tu ceee crezi? E Ally Carter, știi?:)) :*
      Pe Goodreads, mamă, pe Goodreads sunt citatele:))

      Ștergere
  2. Nice, nice! M-ai facut sa astept cu si mai mare nerabdare sa ajung odata si eu sa citesc seria asta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mwafhuaafhuwaaaa, așa cum faci tu cu Monster Heaven:))

      Ștergere
  3. Prima carte pe care o citesc cand intru in vacanta! Ally Carter, sunt gata sa mor de ras :D Sunt atat de curioasa sa vad ce ii mai poate mintea autoarei...
    Foarte frumoasa recenzia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i atitudineeeea:))
      Mă bucur că-ți place și să nu o pui niciodată, dar niciodată, la îndoială, pe Ally Carter.

      Ștergere
  4. Ally Carter a devenit una dintre autoarele mele preferate sincer!
    Abia aștept să fac rost de cartea asta! Grozavă recenzia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, eu dacă am doi autori favoriți ăia sunt Kerstin Gier și Ally Carter. Și prin favoriți mă refer la ”Doamne, mi-ai binecuvântat existența”, fiindcă am mulți alții care îmi plac.

      Ștergere
  5. Ai o nominalizare de la mine :D http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere