vineri, 24 mai 2013

Recenzie: Gelozie ~ Altfel de Ingeri#3 de Lili St. Crow

Titlu: Gelozie
Autor: Lili St. Crow
Seria: Altfel de Îngeri, #3
Număr de pagini: 384
Anul apariției [Ro]: 2012 (de editura Leda)

Title: Jealousy
Author: Lili St. Crow
Series: Strange Angels
Number of pages: 316
Publication year [En]: 2010 (by Razorbill)

Strange Angels by Lili St. Crow

DRU ANDERSON
Întunecată, periculoasă şi sexy 
Dragostea este un camp de luptă. Lumea Reală este un loc înspăimântător.
Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru a ajuns în sfârşit la Schola Prima — căminul Ordinului şi locul unde se pregătesc djamphirii din Lumea Reală —, dar viaţa ei devine încă şi mai agitată. Pe firmament a apărut o nouă svetocha, o roşcată vicleană numită Anna, care joacă Ordinul pe degetele ei drăgălaşe şi care mai degrabă ar omorî-o pe Dru decât să împartă cu ea lumina reflectoarelor. Şi se pare că Dru are ceva ce Anna îşi doreşte. Iar numele acelui „ceva” se întâmplă să fie Christophe Reynard…
Cum poate crede Dru că Ordinul o va proteja, când conducătoarea lui o vrea dispărută?
Dru Anderson nu se teme de întuneric.
Deşi ar trebui.
Da, da, daaaaa. ÎN SFÂRȘIT CHRISTOPHE.
Sincer, nu credeam că va venii și ziua în care autoarea în sfârșit să-și aducă aminte și de plăcințica asta cu mere. Fiindcă ce să zic: Graves peste tot. Graves pe pereți, Graves în sala de antrenament, Graves în pădure... serios, mi-a luat o lună să citesc asta numai fiindcă nu apărea Christophe. Da, fix acum o lună am început-o. Aseară am citit ultimele 50 de pagini și mi-au plăcut atât de mult, fiindcă am avut în sfârșit parte de o acțiune adevărată. Christophe aduce mereu acțiunea după el și întorsăturile neașteptate. În schimb, când Dru e cu Graves, mă simt de parcă a pus cineva încetinitorul și tot ce se întâmplă e cum Dru se gândește să fugă de la Schola Prima.
Părțile care te fac să iubești seria sunt sfârșiturile. Da, mereu pe la sfârșit apare Christophe și începe acțiunea în sfârșit și eu țip spre cer ”Oh, Lord, finally it happens” și din păcate cam atunci se termină cartea. Nu zic că aș fi vut ca acțiunea asta să fie lungită pe mai multe pagini, fiindcă e încadrată perfect în ultimele 50. Dar vreau ca și restul paginilor să fie la fel de captivante.
Serios, la un anumit punct începusem să mă gândesc ceva de genul ”Doamne, da' ăsta nu mai dispare odată?!” despre Graves. Fiindcă știam că odată ce apare Christophe, începe cu adevărat cartea. Ajunsesem să mă întreb dacă în mintea autoarei, Christophe mai are vreo șansă, măcar mititică, sau e doar de dragul de a ține triunghiul amoros. Graves acaparase total cartea. Dar acum, autoarea pare că începe să se dedice părții lui Christophe. Uraaa.
De data asta sfârșitul pare mai promițător fiindcă se pare că nebunia se pune în funcțiune și nu prea mai are manetă de ”Stop”. Mai ales pentru Dru Anderson.


6 comentarii:

  1. Ce dor mi-a fost de recenziile tale. >:D<
    Nu-l placi deloc pe Graves.:)) Oricum, sper să ai noroc şi să mai câştige teren şi Christophe. :D
    Ţi-am mai zis că-mi plac recenziile tale, nu? Îmi înseninează ziua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă buuucr că-ți plac. Și ei bine, Graves o personalitate relativ-importantă (s-a dovedit că se poate și fără el:)) ) dar pur și simplu am capsa pusă:))

      Ștergere
  2. Altă carte/serie despre care nu știu nimic și prefer să rămână așa. Sincer, nu mă atrage deloc. Chiar dacă îți ador recenziile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, atunci, mă bucur că-ți plac recenziile mele:))

      Ștergere
  3. Vreau sa citesc si eu volumul 3 , dar trebuie sa astept sa si-l ia o fata :)), imi place recenzia

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea are ceva bun insa Dru nu e deloc intunecată, periculoasă şi sexy. Ma asteptam sa fie mai mult ca Rose din Academia vampirilor dar trebuie sa te sustin, Christophe este...eestee..da, ce pot sa zic, clar este ceva!!

    RăspundețiȘtergere