vineri, 26 aprilie 2013

Random Reads (1)


Ok, s-o facem și p-asta. Am decis să fac acest ”Random Reads” o dată la două săptămâni. Mi se pare mai distractiv decât o dată pe lună. Ciuciu. Și uit eu să o fac o dată pe lună. Mai multe informații despre chestiuța asta aici.
Deci, lista mea to-read o găsiți aici. Și cu ajutoul Random.org, să vedem ce a ieșit...

Ok, deci Random.org a fost amabil sa ne ofere numărul 28. Am timp să citesc Supranatural și să îi scriu (și public) receniza două săptămâni. Peste două săptămâni am să aleg altă carte și tot așaaaa. Am să mă apuc de Supranatural după ce termin Gelozie și The Elite, de care m-am apucat deja și nu știu sigur dacă să mă bat singură că m-am apucat de două cărți odată din nou, ori să mă pup fiindcă am de gând să le termin pe amândouă :-?
Și m-am mai gândit la ceva. Atunci când postez ”Random Reads”, să scriu și o scurtă revizuire a celor două spătmâni care au trecut. Adică să pun aici câte recenzii am reușit să postez în cele două săptămâni. Păi, să începem - acum am să pun ce recenzii am făcut în ultimele două săptămâni, chiar dacă atunci nu am făcut și ”Random Reads”.
Câââât de rușinos. 3 recenzii. Acum trebuie să vin cu cea de la Trădări, Gelozie, The Elite, Supranatural și (chiar dacă nu m-am apucat încă de ea, sigur mă apuc săptămâna viitoare, după ce dau gata Supranatural) Alice in Zombieland (White Rabbit Chronicles#1) de Gena Showalter. Am auzit că e super și de două zile sunt super-mega-extra curioasă.
Șiiiii vă place noul aspect? Eu îl ador, fiindcă e albastru, care îi culoarea mea favorită și mi se pare că e mult mai aerisit pe-aici. Spuneți-mi voi ce credeți despre aspect, că de la Denise n-am reușit să scot nimic coerent:))

6 comentarii:

  1. IMI PLACE , E SUPERB :X:X:X::X LOVE IT (ai prins ideea? ) , foarte tare ideea , de abia astept recenzia :D
    hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi și mie îmi place, nu-l schimbam nici dacă mă omorai:)) >:D<

      Ștergere
  2. Eu sunt foarte coerentă când vine vorba de albastru , cum poţi să spui aşa ceva??:)))
    Hai că doar ştii că îl ador. Bulineeeee <33 :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Etee că ideea-i faină!Ar trebui să folosesc şi eu chestia asta,că şi aşa nu mai ştiu ce să citesc!Abia aştept recenzia.Cred că va fi genială,ca şi toate celelalte defapt :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi mă bucur că mai e cineva interesat ^.^ Dar tu ai cont de goodreads? O.o

      Ștergere